“Venlig betjening & god mad”
Anmeldelse af Jakobs Café & Bar

Jakobs Café & Bar
nr. 3 af 68 Restauranter i Skagen
Spisemuligheder: Morgenmad, Efter lukketid, Levering, Reservationer
Beskrivelse: Jakobs Café & Bar – nyistandsat 2015! Skagens levende spise- & mødested Jakobs Café og Bar er stedet i Skagen, hvor man mødes – enten for at spise et godt måltid mad tilberedt af unge og ambitiøse kokke, for at hygge sig i de røde lædersofaer med en café latte og dagens friske avis, for at checke sin mail og læse onlinenyheder hjemmefra eller måske bare for at få en kold forfriskning i baren med et stort udvalg af danske og udenlandske øl samt diverse drinks og cocktails. I alle weekender fra 27. april til midt i september byder Jakobs på live musik med forskellige bands. Stilen er pop/rock kopimusik, og dansegulvet bliver hurtigt fyldt, når musikerne går på scenen kl. 22.30. I pauserne sørger husets DJ for at stemningen aldrig daler!
Anmeldt for 1 uge siden

Vi har de sidste par dage besøgt Jacob 3 gange. 2 gange for eftermiddags kaffe, som blev indtaget i hyggelige omgivelser tæt på stedets bar. Der var et rigtig lækkert områder med sofa arrangement hvor mankunne nyde varmen far en lækker gaspejs.
Vi besøgte også Jacobs for at indtage aftensmad. Det var helt suveræn mad, somblev serveret med god attitude, venlige smil og af rigtig høflige tjenere, som samtidig havde tid til en snak. ALT i ALT vil jeg sige at Jacobs har været et rigtig hyggeligt bekrndtskab mens vi har ferieret i Skagen.
Absolut et besæg værd.

Tak, Papias

Selv om Skagen på denne årstid er tyndt befolket med turister, var der alligevel fyldt godt op på Jakobs. Maden er veltilberedt og rigelig og betjeningen er helt i top. Hvis man er til kan Fru Winkelmanns varmt anbefales.

1  Tak, iaw2015
Anmeldt 31. oktober 2018 fra mobile enheder

Venlig og hurtig betjening.
Både kød og fisk veltilberedt og lækkert.
Dejlig specialøl fra Skagens Bryghus - Rav, deres egen bryg på Jakobs

1  Tak, Carsten K
Anmeldt 19. oktober 2018 fra mobile enheder

Vi fik smagt begge burgere fra menukortet, plus børneburgeren og de kan klart anbefales. De bedste burgere vi har smagt længe! God service og hyggeligt sted.
Kommer helt sikkert igen!

Tak, Camilla B
Anmeldt 17. oktober 2018 fra mobile enheder

Jeg troede ikke det var muligt at finde et spisested, hvor både mad og betjening var helt i top! Vores tjener, Lasse, udøvede en betjening af højeste kvalitet! Han er den bedste til børn og er super god til at inddrage dem i personalets arbejde!

Vi vil klart komme tilbage!

Tak, 664linep

Rejsende, der kiggede på Jakobs Café & Bar, kiggede også på

Har du været i Jakobs Café & Bar? Fortæl om dine oplevelser!