“Fantastisk mad og personale!”
Anmeldelse af Jakobs Café & Bar

Jakobs Café & Bar
nr. 3 af 68 Restauranter i Skagen
Spisemuligheder: Efter lukketid, Morgenmad, Levering, Reservationer
Beskrivelse: Jakobs Café & Bar – nyistandsat 2015! Skagens levende spise- & mødested Jakobs Café og Bar er stedet i Skagen, hvor man mødes – enten for at spise et godt måltid mad tilberedt af unge og ambitiøse kokke, for at hygge sig i de røde lædersofaer med en café latte og dagens friske avis, for at checke sin mail og læse onlinenyheder hjemmefra eller måske bare for at få en kold forfriskning i baren med et stort udvalg af danske og udenlandske øl samt diverse drinks og cocktails. I alle weekender fra 27. april til midt i september byder Jakobs på live musik med forskellige bands. Stilen er pop/rock kopimusik, og dansegulvet bliver hurtigt fyldt, når musikerne går på scenen kl. 22.30. I pauserne sørger husets DJ for at stemningen aldrig daler!
Anmeldt 17. oktober 2018 fra mobile enheder

Vi var 7 personer der bestilte dagens menu, og vores tjener Lasse var helt fantastisk! Han gav vores datter på 3 år en oplevelse hun sent vil glemme, og viste hende køkkenet og gav hende lov til at sørge for vores mad blev bestilt ude i køkkenet.

Vil klart anbefale stedet og bestemt Lasse!

Tak, Kasper S

Anmeldt 16. oktober 2018 fra mobile enheder

Syntes det er for dårligt at man ikke kan købe Skagen øl , når der nu findes Skagen øl og måske støtte det lokale bryghus .

Tak, sanne0093
Anmeldt 14. oktober 2018

Det er bare en flot cafe. De har masser af god øl, da jeg var i tvivl blev der serveret en smagsprøve. Deres mad er rigtig god og vi sag rigtig god med lidt udsigt fra 1 sal. Det kan anbefales og bestille tid.

Tak, Thomas H
Anmeldt 1. september 2018

1. aften en G&T, som var god. Allerede her mærkede vi en god stemning, og kom derfor tilbage for en endnu en G&T. Efterfølengende bestilte vi hver vores forskellige burgere. Der var rigeligt og brugeren var god. Desværre havde pommes frites fået for meget og har præg af, at olien trængte til at blive skiftet ud.

Tak, pivi2906
Anmeldt 17. august 2018

Dejlig og venlig service fra start til slut.
Lækker mad = Social dinner. Kan anbefales. Især spoleben.
For ikke og tale om desserten= Rødgrød med is og fløde
Hyggeligt sted til både drinks og spisning.

Tak, Jytte T

Rejsende, der kiggede på Jakobs Café & Bar, kiggede også på

Har du været i Jakobs Café & Bar? Fortæl om dine oplevelser!