“Dejlig mad og flotte omgivelser”
Anmeldelse af Jakobs Café & Bar

Jakobs Café & Bar
nr. 3 af 68 Restauranter i Skagen
Spisemuligheder: Morgenmad, Efter lukketid, Levering, Reservationer
Beskrivelse: Jakobs Café & Bar – nyistandsat 2015! Skagens levende spise- & mødested Jakobs Café og Bar er stedet i Skagen, hvor man mødes – enten for at spise et godt måltid mad tilberedt af unge og ambitiøse kokke, for at hygge sig i de røde lædersofaer med en café latte og dagens friske avis, for at checke sin mail og læse onlinenyheder hjemmefra eller måske bare for at få en kold forfriskning i baren med et stort udvalg af danske og udenlandske øl samt diverse drinks og cocktails. I alle weekender fra 27. april til midt i september byder Jakobs på live musik med forskellige bands. Stilen er pop/rock kopimusik, og dansegulvet bliver hurtigt fyldt, når musikerne går på scenen kl. 22.30. I pauserne sørger husets DJ for at stemningen aldrig daler!
Anmeldt 14. oktober 2018

Det er bare en flot cafe. De har masser af god øl, da jeg var i tvivl blev der serveret en smagsprøve. Deres mad er rigtig god og vi sag rigtig god med lidt udsigt fra 1 sal. Det kan anbefales og bestille tid.

Tak, Thomas H

Anmeldt 1. september 2018

1. aften en G&T, som var god. Allerede her mærkede vi en god stemning, og kom derfor tilbage for en endnu en G&T. Efterfølengende bestilte vi hver vores forskellige burgere. Der var rigeligt og brugeren var god. Desværre havde pommes frites fået for meget og har præg af, at olien trængte til at blive skiftet ud.

Tak, pivi2906
Anmeldt 17. august 2018

Dejlig og venlig service fra start til slut.
Lækker mad = Social dinner. Kan anbefales. Især spoleben.
For ikke og tale om desserten= Rødgrød med is og fløde
Hyggeligt sted til både drinks og spisning.

Tak, Jytte T
Anmeldt 16. august 2018 fra mobile enheder

Vi spiste aftensmad her og sad ved et 6 personers bord for os selv. Vi fik henh rødspætte og pariserbøf og maden var bpde velsmagende og smukt serveret.
Vi fik en udsøgt og venlig service.

Tak, 748Rita
Anmeldt 14. august 2018 fra mobile enheder

Skønt sted at spise morgenmad og frokost. Er helt klart mere til deres frokost end deres brunch, da den er af højere kvalitet.
Sød og smilende betjening

Tak, missmarquart

Rejsende, der kiggede på Jakobs Café & Bar, kiggede også på

Har du været i Jakobs Café & Bar? Fortæl om dine oplevelser!