“Alt for dårligt til prisen”
Anmeldelse af Jakobs Café & Bar

Jakobs Café & Bar
nr. 4 af 66 Restauranter i Skagen
Spisemuligheder: Morgenmad, Efter lukketid, Levering, Reservationer
Beskrivelse: Jakobs Café & Bar – nyistandsat 2015! Skagens levende spise- & mødested Jakobs Café og Bar er stedet i Skagen, hvor man mødes – enten for at spise et godt måltid mad tilberedt af unge og ambitiøse kokke, for at hygge sig i de røde lædersofaer med en café latte og dagens friske avis, for at checke sin mail og læse onlinenyheder hjemmefra eller måske bare for at få en kold forfriskning i baren med et stort udvalg af danske og udenlandske øl samt diverse drinks og cocktails. I alle weekender fra 27. april til midt i september byder Jakobs på live musik med forskellige bands. Stilen er pop/rock kopimusik, og dansegulvet bliver hurtigt fyldt, når musikerne går på scenen kl. 22.30. I pauserne sørger husets DJ for at stemningen aldrig daler!
Anmeldt 5. juli 2016 fra mobile enheder

Vi havde glædet os til Jakobs Cafe, men blev slemt skuffede over både betjening og mad. Tjenerne satte en kurv med brød og ville komme med olie til at dyppe i, men det skete aldrig. Scenariet gik igen på flere borde ved siden af. Vores to ribeys var stegt alt for meget. Medium var totalt gennemstegt og medium/rare stort set det samme. Vi fik dog to nye, som var tættere på et rigtigt resultat. Selve kødet var af dårlig kvalitet. Fedtmarmorering var meget begrænset, selve teksturen var ekstremt trævlet og ingen oplevelse. Pommes frites var gode, men de blev serveret uden hverken sovs eller nogen former for dyppelse, hvilken er mig en gåde. En simpel mayonnaise med enten hvidløg, estragon osv. Havde gjort tricket. Vi fik dog et par kopper kaffe som plaster på såret for bøfferne, og det var selvfølgelig rigtig fin stil. Men til 520 kroner for to, var de to ribeys slet ikke det værd. Til den pris og med den viden, vil jeg til hver en tid hellere vælge Jensens Bøfhus.

Dato for besøg: juli 2016
1  Tak, danielpQ3692MT

Anmeldt 4. juli 2016 fra mobile enheder

En perfekt placering i centrum med både uden- og indendørs servering. Vi spiste en lækker burger med god smag. Frisk og dejlig. Kan varmt anbefales og udendørs kan man følge med i meget af livet på gågaden.

Dato for besøg: juli 2016
Tak, Peter H
Anmeldt 27. juni 2016 fra mobile enheder

Det hele var intet mindre end fantastisk! God betjening, god mad og til sidst men ikke mindst, gode cocktails!!

Helt klart et besøg værd!!!

1  Tak, Mathias Rump H
Anmeldt 23. juni 2016 fra mobile enheder

3 retters menu gourmet agtigt
Lækkert mad sød betjening god stemning flot anrettet

Kommer helt sikkert igen
Da vi ikke har noget at udsætte på fet

1  Tak, Anneloenne
Anmeldt 22. juni 2016 fra mobile enheder

Helt igennem et festligt sted med rigtig god betjening både ude og inde.
Restauranten er indrettet så der både er plads til spisende gæster samt gæster som alene ønsker en drink/øl. Interiøret i lokalet er smart og hyggeligt - læg mærke til Tom Kristensens styrthjelm som står i montre over døren.

1  Tak, Quottrup1

Rejsende, der kiggede på Jakobs Café & Bar, kiggede også på

Har du været i Jakobs Café & Bar? Fortæl om dine oplevelser!