“Der er forlangt mellem intentionerne og virkeligheden”
Anmeldelse af Ruth's Brasserie

Ruth's Brasserie
nr. 13 af 59 Restauranter i Skagen
Spisemuligheder: Reservationer
Spisemuligheder: Reservationer

Flere steder på stedet har de skrevet på væggene om deres service. Det er sætninger som: "Vi sætter en ære i at forstå, hvad vores gæster værdsætter" eller "Vi gør en forskel og overrasker positiv hver dag" Det er dog langt fra den oplevelse jeg fik som gæst.
Vi havde købt 2 overnatninger og spiste på brasseriet begge aftener. Ser vice er langt fra de forventninger som de skrevne ord sætter.
Den ene aften bestilte vi fisk, og som en selvfølge hvisvin. Fisken smagte godt, men den lå på et leje af svampe, bacon kogt ind i rødvin. Det var så kraftigt smagende at fisken ikke kunne smages, og den gode tjener ville have foreslået et andet glas vin til en så kraftig ret.
Anden aften fik vi en salat med confitteret kylling, og det var en fad omgang. Der manglede i stor udstrækning noget syrligt til retten.
Tjenerne mangler nærvær, de fare rundt i restauranten, og virker utålmodige når vi læste menu/vin kortet.
Ruths er et fint sted, og priserne er derefter, men de leverer ikke varen.

Tak, BoJ970

Maden var ok. Men det var ikke nogen fornøjelse, når man sidder så tæt - ca 15 cm til næste bord. Hverken tjenere eller gæster kunne komme forbi, men måtte kante sig ud og ind. Kan undre i disse tider, at man vælger at seate SÅ tæt?

Tak, Livsnyder2
Anmeldt 6. september 2020

Var på gennemrejse og besluttede at eftermiddagskaffen skulle nydes i de gode omgivelser i gammel Skagen.
Betjening og service er virkelig fin hos Ruth's, og kaffen og den bestilte muffin smagte rigtig godt.
Kvalitet og betjening er i top, men prisen er også derefter.

Tak, Claus R
Anmeldt 29. august 2020 fra mobile enheder

Totalt overfyldt. Sad på virkelig dårlige stole, som tjenerne heldigvis skiftede ud, da vi gjorde opmærksom på det. Lydniveauet var så højt, at vi næsten ikke kunne høre hvad vi sagde til hinanden om vores bord. Maden ok, men gennemsnitlig. Det var ikke pengene værd.

Tak, coda1967
Anmeldt 25. august 2020

Heldigvis var vejret godt. Der var mange lidt for unge mennesker på servering. Maden var lidt kedelig og ordinær. Man spiser bedre andre steder i Skagen.

Tak, mikaelt93

Rejsende, der kiggede på Ruth's Brasserie, kiggede også på

Har du været i Ruth's Brasserie? Fortæl om dine oplevelser!