“Rigtig god betjening. Rigtig”
Anmeldelse af Ruth's Brasserie

Ruth's Brasserie
nr. 13 af 59 Restauranter i Skagen
Spisemuligheder: Reservationer
Spisemuligheder: Reservationer
Anmeldt 1. august 2020 fra mobile enheder

Rigtig god betjening. Rigtig dejlig mad. Hyggelig gård. God sammenhæng mellem pris og kvalitet. Godt varieret menukort.

Tak, 691henrika

Anmeldt 26. juli 2020 fra mobile enheder

8 personer til middag, og dermed kom vi godt rundt på kortet med alles bestillinger.
Er par svipsere blev håndteret godt og professionelt, og ellers var der god mad bordet rundt.
Niveauet var godt, og heller ikke mere og npr man holder priserne op imod er det også i den dyrere ende, med f.eks. 200.- for 6 vinbjergsnegle!!??(koster under det halve på Maison i Kbh.).
Det er godt på Ruths, det er hyggeligt og der er stemning og gang i den, og den er i den grad sin charme. For mig er det 3 store stjerner og klart anbefalelsesværdig til en hyggelig aften, hvor man kan leve med den gode bistrostemning.

1  Tak, mmellesen
Anmeldt 26. juli 2020 fra mobile enheder

Jeg var på Ruth’s med min familie. Der var rigtig god service og vi havde en sød tjener. Min mor fik en salat, men da den kom smagte jeg denne og der var noget plastik (eller andet) noget i den. Da tjeneren så det sagde hun at det måtte de beklage, så vi fik omgående en ny, som var rigtig god. Maden var dejlig og velsmagende og der var rigeligt. Restauranten var pæn, hyggelig og godt indrettet.

1  Tak, Theohel07
Anmeldt 26. juli 2020 fra mobile enheder

Vi havde bestilt morgenbrøds “take away”. Bestilte lidt af det hele, rundstykker, wienerbrød og rugbrød. Det var desværre en kæmpe skuffelse. Håndværkerne var ok og hjemmebagte. Men er næsten sikker på at skagenslapper, multikornsboller og speltbolle bare var en Bake off variant. De var kedelige. Rugbrødet virkede tørt og daggammel. Syntes prisen var alt alt for høj for det produkt vi fik. Øv. Måske betaler man lidt for meget for navnet efterhånden.

Tak, thomaskS7568VH
Anmeldt 24. juli 2020 fra mobile enheder

Vi har spist på Ruths brasserie mange gange i løbet af de sidste 5-10år.
Altid hyggeligt i sommersolen på terrassen med dejlig høflig betjening. Tit “voksen” betjening dette er et stort plus.
Danmarks bedste tartar er svær at komme udenom på menukortet.

Tak, LillC_13

Rejsende, der kiggede på Ruth's Brasserie, kiggede også på

Har du været i Ruth's Brasserie? Fortæl om dine oplevelser!