“God frokost på terrassen ”
Anmeldelse af Ruth's Brasserie

Ruth's Brasserie
nr. 13 af 59 Restauranter i Skagen
Spisemuligheder: Reservationer
Spisemuligheder: Reservationer
Anmeldt 2. juli 2020 fra mobile enheder

Da vi kom blev vi modtaget af en sød tjener. Vi fik lov selv at vælge om vi ville sidde ude eller inde. Vi satsede på godt vejr og fik en god plads.
Vi fik hurtig menukort og fik bestilt vores frokost. Der kom løbende flere og flere gæster, men der var helt styr på mad og pladser.
Vi fik lidt forskelligt til frokost og alt smagte rigtig godt. En oplevelse værd og et besøg en anden gang ville ikke være udelukkende.

Tak, 495piae

Anmeldt 30. juni 2020 fra mobile enheder

Spiste frokost på Ruth’s Brasserie Fredag 19.06, udendørs i solen - det var rigtig godt!
Både jeg og min medspiser fik Ceviche af Dorade, tilpas syrlig og meget delikat...
Vi fik herefter begge Tatar, den var en af de bedste tatarer jeg har smagt! Jeg vil gætte på at kødet var knivskrabet, det var rigtig lækkert... tilsmagningen super og lækre pommes frites til.

Der var ikke enormt mange gæster da vi kom kl 12, men der kom flere gæster i en lind strøm. Ventetiden på både forret og hovedret var betragtelig, men det gjorde jo ikke noget i solen og på en fri-fredag...
Betjeningen var professionel, venlig og vidende, klientellet er ikke det nemmeste (faktisk lidt opkørt)...
Vi drak vand med og uden brus og et glas vin hver.
Vi betalte 1.383 uden drikkepenge og så er den frokost også betalt, men godt var det!

Tak, Birgitte1804
Anmeldt 14. juni 2020 fra mobile enheder

Vi havde købt et gavekort hos Ruth, hvor der bla a var en 2 retters middag på brasserie.

Bordet var reserveret til kl 18, hvilket vi accepterede. I betragtning af corona følte vi, at bordene var tæt placeret.

Maden var velsmagende. Vi havde bestilt en flaske Fleurie til 500kr- udmærket vin.

Vi havde en følelse af, at vi skulle skynde os, da der skulle nye gæster ind. Ikke nogen god følelse. Vi var da også færdig med måltid og vin på 1 time.

Tak, carlchristiang2016
Anmeldt 6. juni 2020 fra mobile enheder

for den kritiske gæst, men der var simpelthen ikke en finger at sætte på vores middagsbesøg i Brasseriet i forbindelse med ophold på Hotellet 5 juni 2020:
✅Venlig og imødekommende personale
✅Høj service
✅Fantastisk mad, meget velsmagende
✅Atmosfære og omgivelser helt i top
Må bare lette på hatten, over den gennemførte still, selv i en tid med COVID19 udfordringer.

Tak, StenJensen
Anmeldt 1. juni 2020 fra mobile enheder

Vi havde hørt meget godt om Ruth's Hotel, restaurant og Brasserie, og med nogle dage i Gammel Skagen var et besøg oplagt. Vi spurgte lørdag d. 30/5 til en bordreservation den følgende aften ved 20 tiden. Fik oplyst at der kun kunne reserveres til kl. 18.00, men at vi blot kunne komme og komme på venteliste til et bord. Det råd fulgte vi. Ingen fortalte dog at der var en ventetid på op imod 1 1/2 time. Vi kunne dog fordrive ventetiden i baren med en aperitif. Det lykkedes at få et bord, og vi valgte dagens meny med fisk og kalv blandt retterne. Ud fra vinkortet ønskede vi en Rosé vin der kunne gå til såvel forret som hovedret. Tjeneren forsøgte at sælge os en hvidvin i stedet. Vi holdt dog fast. En lovet vinkøler skulle vi rykke for. Vi nåede at stifte bekendtskab med 5 forskellige tjenere, den ene mere forvirret end den anden. Maden blev blot sat på bordet uden kommentarer, bortset fra desserten. Maden var fin nok, men helheden meget skuffende.

Dato for besøg: maj 2020
Tak, SHLarsen1960

Rejsende, der kiggede på Ruth's Brasserie, kiggede også på

Har du været i Ruth's Brasserie? Fortæl om dine oplevelser!