“Frokost.”
Anmeldelse af Skagen Fiskerestaurant

Skagen Fiskerestaurant
nr. 11 af 66 Restauranter i Skagen
Spisemuligheder: Morgenmad, Efter lukketid, Reservationer
Beskrivelse: Restauranten på toppen Ved Skagen havn på toppen af Danmark ligger de legendariske fiskepakhuse, som er tegnet af Thorvald Bindesbøll. Her har Skagen Fiskerestaurant haft til huse i mere end 40 år. Vi har udsigt over Skagen Havn på 1. række, autentitet med sand på gulvene, friskfanget fisk og hver sommer tilbyder vi store musik-oplevelser. Vi har en holdning til mad og de gode friske råvarer. Som navnet lyder, er fisk det centrale element i vores menu, vel at mærke frisk fisk og skaldyr, som nærmest er hevet op ad farvandet lige uden for vores dør.
Anmeldt 9. august 2021 fra mobile enheder

Det er virkelig et hipt sted beliggende lige ud til bådene i Skagen Lystbådehavn.
Gæster kommer i alt fra korte bukser til moderigt.
Nogle placeres ved langborde som står meget tæt.
Spændende atmosfære - og det er den man skal komme for. Maden er ikke noget særligt til prisen.
Den serveres af meget unge men dygtige tjenere,

Dato for besøg: juli 2021
Tak, Rejsetest
Trine Hemmingsen, Markedsføring hos Skagen Fiskerestaurant, svarede på denne anmeldelseSvarede d. 12. august 2021

Hej
Tak for din anmeldelse og dit besøg. Vi er glade for at du nød atmosfæren, som vi også selv synes er helt noget helt særligt. Jeg vil sørge for at vores tjenere får den ros at vide som du har noteret.
Vi håber at måtte byde jer velkommen igen.

Anmeldt 8. august 2021

Lækkert skaldyrsfad og en god flaske Sancerre. Super betjening - meget opmærksomt og sødt personale.

Tak, John L

Hej John
Vi ser bare frem til at måtte byde dig velkommen en anden gang.
Tak. Trine

Anmeldt 6. august 2021 fra mobile enheder

Fik et bord udenfor selv om vi hade bestilt indenfor
Super service maden er enkel friske råvare vi fik moules frits og fish & chips. Jomfruhummerhaler hade fået for meget men resten var ok
Alt i alt er det ok men prøver nok noget andet næste gang

1  Tak, 527thomast

Hej Thomas
Man kan ikke reserverer borde udenfor, så alle reservationer er indendørs.
Hvordan i ender udenfor er mig uforstående, såfremt i ikke har bedt om det.
Vi er glade for at i synes om vores mad.
Vi håber til trods for jeres seating at vi alligevel må byde jer velkommen en anden gang.

Anmeldt 5. august 2021

Meget langsom betjening. Vi blev ignoreret de første 30 minutter. Fik deres skaldyrsfad. Tilbehør manglede og det hele sjusket anrettet. Hele oplevelsen meget skuffende og bestemt ikke pengene værd.

Tak, J1101CTpeterf

Hej Peter
Jeg vil sørge for at tage din anmeldelse med til vores ugentlige personalemøde.
Måske der er enkelte tjenere, som efter en travl sommer skal mindes om at man stadig skal være 'på', når man er på arbejde. Hvad angår vores skaldyrsfad har vi anrettet et 4 cifret antal i løbet af sommeren, at det skulle være gået galt med jeres kan jeg ikke benægte, men der ligger en vis erfaring bag.
Det er bestemt ikke vores intention at have gæster som forlader vores restaurant med en oplevelse som jeres, jeg vil naturligvis ønske, at vi må byde jer velkommen en anden gang.

Anmeldt 5. august 2021 fra mobile enheder

Elendig mad og service. Kæmpe skuffelse!!
Værre en Mac donalds på en meget dårlig dag
Desværre tror jeg ikke de retter konceptet op, da det føles som en kæmpe stor pengemaskine, placeret det rette sted!.. trist

Tak, Momse123

Hej Momse
Jeg har svært ved at komme med en tilbagemelding, men må formode at du er utilfreds med alt lige fra mad, atmosfære og betjening. En restaurant, som har ligget samme sted i over 50 år, må efter min mening gøre noget rigtigt ellers var restauranten lukket for længst. Vi har rigtig mange stamgæster, som år efter år ligger vejen forbi og det er vi meget taknemmelige og stolte over. Måske vores koncept ikke tiltaler dig, når du nu selv vælger en kæde som Mc Donald til sammenligning? Skagen byder på mange gode spisesteder og jeg håber at du finder et, som tiltaler dig.

Rejsende, der kiggede på Skagen Fiskerestaurant, kiggede også på

Har du været i Skagen Fiskerestaurant? Fortæl om dine oplevelser!