“Sensommer tur med fisk”
Anmeldelse af Skagen Fiskerestaurant

Skagen Fiskerestaurant
nr. 7 af 59 Restauranter i Skagen
Spisemuligheder: Efter lukketid, Morgenmad, Reservationer
Beskrivelse: Restauranten på toppen Ved Skagen havn på toppen af Danmark ligger de legendariske fiskepakhuse, som er tegnet af Thorvald Bindesbøll. Her har Skagen Fiskerestaurant haft til huse i mere end 40 år. Vi har udsigt over Skagen Havn på 1. række, autentitet med sand på gulvene, friskfanget fisk og hver sommer tilbyder vi store musik-oplevelser. Vi har en holdning til mad og de gode friske råvarer. Som navnet lyder, er fisk det centrale element i vores menu, vel at mærke frisk fisk og skaldyr, som nærmest er hevet op ad farvandet lige uden for vores dør.
Anmeldt 19. september 2020 fra mobile enheder

Vel til lavet fiskeret. Desserten en smule for frisk når man taler om syltet pære. Men en fortjeneste på 400-500% på vinen er lige i overkanten

Tak, pjakka

Anmeldt 18. september 2020 fra mobile enheder

Skagen Fiskerestaurant er velkendt i Danmark, derfor måske har man store forventninger ift. mad og service. Alt er helt normal, ikke super flot og heller ikke dårlig. Husk at reservere bord i forvejen. Hvis man spiser på terrassen, får man fint udsigt til Skagens marina.

Tak, GregoryAlpha
Anmeldt 13. september 2020

Men servitricen var sød. Bestemt ikke pengene værd, men det bliver også hurtigt dyrt, når 6 shots koster 250 kr.

Tak, pr3hn
Trinexxx, Markedsføring hos Skagen Fiskerestaurant, svarede på denne anmeldelseSvarede for 4 uger siden

Hej Thomas
Tak for dit besøg.
Dejligt du synes om vores betjening. En anden gang må du ikke tøve med at nævne det for jeres tjener som kunne have handlet ud for din kritik imens i var her, så du ikke var gået herfra med den oplevelse.
Vi håber at måtte byde jer velkommen en anden gang.
Mvh. Trine

Anmeldt 12. september 2020

Beliggenheden er jo helt suveræn og maden var også rigtig god, fik Fish & Chips med rigitig gode chips, men især fiskestykker og hummerhalen var helt suveræn.

Tak, Carsten P
Anmeldt 5. september 2020

Maden var gennemsnitlig og OK, men en elendig service. Vi blev overset, da vi havde fået bord. Langsom betjening og da vi skulle betale, måtte vi efter lang tids venten henvende os indendørs, før der skete noget. Ingen tilbød ekstra tilkøb i from af kaffe og/eller dessert. Der var en del borde, der ventede på betaling som os og der var flere nytilkomne gæster, der gik pga af den ikke eksisterende betjening.

Tak, Hanna1953

Hej Hanna
Tak for dit besøg.
Vi kan kun beklage din oplevelse af manglende service, det er bestemt ikke en oplevelse vi ønsker at give vores gæster. Vi har i september haft usædvanlig travlt i september og har nu styrket vores team med ekstra tjenere på gulvet. Vi håber at måtte byde jer velkommen en anden gang.
Mvh. Trine

Rejsende, der kiggede på Skagen Fiskerestaurant, kiggede også på

Har du været i Skagen Fiskerestaurant? Fortæl om dine oplevelser!