“Dårlig oplevelse og frygtelig bordplads”
Anmeldelse af Skagen Fiskerestaurant

Skagen Fiskerestaurant
nr. 7 af 59 Restauranter i Skagen
Spisemuligheder: Efter lukketid, Morgenmad, Reservationer
Beskrivelse: Restauranten på toppen Ved Skagen havn på toppen af Danmark ligger de legendariske fiskepakhuse, som er tegnet af Thorvald Bindesbøll. Her har Skagen Fiskerestaurant haft til huse i mere end 40 år. Vi har udsigt over Skagen Havn på 1. række, autentitet med sand på gulvene, friskfanget fisk og hver sommer tilbyder vi store musik-oplevelser. Vi har en holdning til mad og de gode friske råvarer. Som navnet lyder, er fisk det centrale element i vores menu, vel at mærke frisk fisk og skaldyr, som nærmest er hevet op ad farvandet lige uden for vores dør.

Vi havde booket et bord til 2 personer på 1 sal og kom kl 19.00 til aftalt tid
Vejret i juli måned var ikke godt og sikkert derfor var der mange gæster inde
Vi fik udleveret et bord i sidste “stue” på 1 salen men lige op af en lille trappe og på et bord lige ude midt på gulvet i et gangareal. På hver side af bordet var der ca 50 cm til hhv et andet bord eller en stoleryg
Desværre for os var det som at sidde på en banegård, hvor personalet løb forbi vores bord mindst 50 gange i den 1 1/2 time hvor vi skulle spise vores hovedret - og endda på begge sider af vores bord.

Første gang hvor vi henvender os til en tjener herom, siger han bare - at der er 2 veje han kan servicere de andre borde fra og så vil han bare vælge den anden, men de andre 4-5 tjenere og bordafryddere fortsatte. Da vi skal bede om regningen siger vi til en anden tjener, at de for guds skyld aldrig må sælge dette bord til nogen anden igen, da det virkelig er en frygtelig plads - vi bliver fortalt at det pga Corona er flyttet ud fra andre borde og netop derfor lige præcis er placeret midt i en gang - vi beder ham bringe vores besked videre hvilket han siger han vil gøre. For guds skyld kan man da ikke give Corona skylden for at man placerer et bord, hvor det ikke er hensigtsmæssigt for hverken gæst eller personale

På vejen ud af restauranten beder vi om at tale med restaurantchefen hvor vi ligeledes fortæller hende vores kritik

Hun er ikke blevet gjort bekendt med, at vi var utilfredse og siger også at havde vi bare gjort hende opmærksom herpå INDEN vi havde betalt så kunne hun jo have gjort noget, og at hun ikke var ansvarlig for bordopstilling ? Hvad er hun så restaurantchef for ? Og hun løb jo også forbi vores bord flere gange !

Vi var ikke ude på ikke at betale eller forlange et afslag - men havde hun bare undskyldt og sagt - sæt jer lige udenfor og lyt til musikken i en halv time, så vil jeg byde jer en kop kaffe med et glas til som plaster på såret - så havde hun jo reddet den !!!!!!

Vi er ikke utilfredse med maden, men meget utilfredse med servicen på stedet som klart minder om at man bare skal have så mange mennesker igennem som muligt. Her gav vi netop personalet mulighed for at rette op på fejlen og anerkende deres manglende dømmekraft

2 tjenere magtede ikke at se, at her var der gæster som ikke var tilfredse og heller ikke restaurantchefen
Jeg vil derfor klart anbefale at man finder sig en anden fiskerestaurant i Skagen hvis man kun er på besøg der lejlighedsvis

1  Tak, 576henrikk

Vi havde virklig glædet os til en god mad oplevelse med fisk!!
Men kokken havde glemt at købe ind så mange ting på menukortet kunne vi ikke få, og det vi fik var bare ikke godt nok! Det havde de lavet mindst lige så godt på den lokal grille! Skagen Fiskeresturant er MEGET OPREKLAMERET!

Tak, olehedelund
Trinexxx, Markedsføring hos Skagen Fiskerestaurant, svarede på denne anmeldelseSvarede for 2 uger siden

Hej Ole
Tak for dit besøg. Velkommen til uge 28 i Skagen. Kokken havde ikke glemt at købe ind, men friskfanget fisk skal leveres frisk fra fiskehandleren hver dag. Det må være en dejlig lokal grill du frekventerer, den synes jeg du skal vælge næste gang igen og lade alle dem som gik forgæves på Skagen Fiskerestaurant, i denne travle tid, få dit bord. Mvh. Trine

Anmeldt 7. juli 2020

Vi var en voksen og en teenager. Forretten, en bisque, var helt fantastisk, og kan klart anbefales. Tjeneren anbefalte perfekt vine til maden. Køkkenet var så hurtigt at maden både til forret og hovedret kom ind før drikkevarerne. Fiskeretterne til hovedretten smagte godt, og var rigeligt til at blive mætte. Super betjening. Pris- som forventet i Skagen. De 5 stjerner røg de vi (1 voksen og en teenager) blev beregnet 80 kr for postevand, trods det at jeg havde bestil vin til begge retter. Tjeneren var sød og fradrage halvdelen, da jeg kommenterede det. Alt i alt en fremragende oplevelse, men god og professionel betjening.

Tak, 883sissel
Anmeldt 6. juli 2020 fra mobile enheder

En dejlig aften med fødderne i sandet . Fik en omgang pilselv rejser og Moules Frites. God mad og god betjening. Kan klart anbefales.

Tak, heje123
Anmeldt 6. juli 2020 fra mobile enheder

God mad og god betjening. Thomas Evers Poulsen var også tjener og han er som altid smilende og i godt humør. Han stillede også op til et foto.

Tak, torbent727

Rejsende, der kiggede på Skagen Fiskerestaurant, kiggede også på

Har du været i Skagen Fiskerestaurant? Fortæl om dine oplevelser!