“Fremragende.”
Anmeldelse af Skagen Fiskerestaurant

Skagen Fiskerestaurant
nr. 7 af 59 Restauranter i Skagen
Spisemuligheder: Morgenmad, Efter lukketid, Reservationer
Beskrivelse: Restauranten på toppen Ved Skagen havn på toppen af Danmark ligger de legendariske fiskepakhuse, som er tegnet af Thorvald Bindesbøll. Her har Skagen Fiskerestaurant haft til huse i mere end 40 år. Vi har udsigt over Skagen Havn på 1. række, autentitet med sand på gulvene, friskfanget fisk og hver sommer tilbyder vi store musik-oplevelser. Vi har en holdning til mad og de gode friske råvarer. Som navnet lyder, er fisk det centrale element i vores menu, vel at mærke frisk fisk og skaldyr, som nærmest er hevet op ad farvandet lige uden for vores dør.

Vi var en voksen og en teenager. Forretten, en bisque, var helt fantastisk, og kan klart anbefales. Tjeneren anbefalte perfekt vine til maden. Køkkenet var så hurtigt at maden både til forret og hovedret kom ind før drikkevarerne. Fiskeretterne til hovedretten smagte godt, og var rigeligt til at blive mætte. Super betjening. Pris- som forventet i Skagen. De 5 stjerner røg de vi (1 voksen og en teenager) blev beregnet 80 kr for postevand, trods det at jeg havde bestil vin til begge retter. Tjeneren var sød og fradrage halvdelen, da jeg kommenterede det. Alt i alt en fremragende oplevelse, men god og professionel betjening.

Tak, 883sissel

En dejlig aften med fødderne i sandet . Fik en omgang pilselv rejser og Moules Frites. God mad og god betjening. Kan klart anbefales.

Tak, heje123

God mad og god betjening. Thomas Evers Poulsen var også tjener og han er som altid smilende og i godt humør. Han stillede også op til et foto.

Tak, torbent727

God mad i stemningsfyldte omgivelser - men det får man også lov at betale for. Rigelige mængder, veltillavet mad. Godt vinkort, men i den dyre ende

Tak, 132s_reni
Anmeldt 2. juli 2020 fra mobile enheder

Dette er et must i Skagen. Vi købte fiskefilet med rejer og fish & chips til mindste mindste barn. Skagen bryghus øl dertil er et must. Lækkert.

1  Tak, 488kait

Rejsende, der kiggede på Skagen Fiskerestaurant, kiggede også på

Har du været i Skagen Fiskerestaurant? Fortæl om dine oplevelser!