“Fantastisk mad og hyggelig”
Anmeldelse af Skagen Fiskerestaurant

Skagen Fiskerestaurant
nr. 7 af 59 Restauranter i Skagen
Spisemuligheder: Morgenmad, Efter lukketid, Reservationer
Beskrivelse: Restauranten på toppen Ved Skagen havn på toppen af Danmark ligger de legendariske fiskepakhuse, som er tegnet af Thorvald Bindesbøll. Her har Skagen Fiskerestaurant haft til huse i mere end 40 år. Vi har udsigt over Skagen Havn på 1. række, autentitet med sand på gulvene, friskfanget fisk og hver sommer tilbyder vi store musik-oplevelser. Vi har en holdning til mad og de gode friske råvarer. Som navnet lyder, er fisk det centrale element i vores menu, vel at mærke frisk fisk og skaldyr, som nærmest er hevet op ad farvandet lige uden for vores dør.
Anmeldt 30. juni 2020 fra mobile enheder

Fantastisk mad og hyggelig beliggenhed med udsigt ud over Skagens Havn. Den ekstraordinære atmosfære gør bare oplevelsen bedre :)

Tak, Casperh1000

Anmeldt 27. juni 2020 fra mobile enheder

Fremragende stemning og lækker mad. Den gode udsigt over Skagen havn gør bare ens mad oplevelse bedre end normalt.

Tak, nikolaib408
Anmeldt 23. juni 2020

Sankt Hans aften var en travl aften på Skagen Fiskerestaurent og aperollen væltede ned over min mands bukser. Hele buksebenet var smurt ind i aperol og de vådservietter tjeneren kom med kunne ikke afhjælpe dette - vi var forstående, men noget overraskede over at det på ingen måde kunne ses på regningen - f.eks. Ved at vi ikke skulle betale for den ene aperol - det er jo et valg fra stedets side. Det kan vi ikke følge så der har vi ikke anledning til at komme igen eller anbefale - det virker simpelthen for griskt.

1  Tak, mitzifalkenberg
Trinexxx, Markedsføring hos Skagen Fiskerestaurant, svarede på denne anmeldelseSvarede for 1 uge siden

Hej Mitzi
Tak for jeres besøg. Vi beklager hændelsen. Vores procedure er klar når sådan et uheld sker, at man kan får dækket omkostningerne for rens. Et uheld som dette kan/ og vil desværre ske, hvilket desværre gik udover din mand. Endnu en gang tak for jeres besøg.
Mvh. Trine

Anmeldt 22. juni 2020 fra mobile enheder

Rødspætte og fish&chips. Maden kommer ret hurtig og tænker - stod den parat. Rødspætte - mellem størrelsen - ikke noget specielt. Er den mon friturestegt? Næste dobbelt pris end byen længere nede ad Jyllands østside. Venlig og opmærksom betjening.

Tak, 621larsm
Trinexxx, Markedsføring hos Skagen Fiskerestaurant, svarede på denne anmeldelseSvarede for 2 uger siden

Hej Lars
Tak for dit besøg. Vi beklager hvis maden ankom for hurtigt, det er bestemt ikke fordi den står klar - det er ikke den slags mad vi ønsker at servere. Hvad angår størrelse på rødspætte er det et bevidst valg fra restaurantens side, hvorfor vi indkøber netop den størrelse - hvis vi oplever at dagens fangst ikke lever op til størrelse, da de er friskfangede fra dag til dag, tilbydes vores gæster altid en ekstra. -og nej vi benytter ikke friturestegning til vores helstegte rødspætte. Hvad angår prissætning skal både beliggenhed og de øvrige råvares kvalitet tages i betragtning, og længere nede af Jyllands østside finder du ikke de gamle pakhuse med en beliggenhed på Skagen lystbådehavn. Men begge dele har bestemt sin charme, men svært at sammenligne. Vh Trine

Anmeldt 21. juni 2020 fra mobile enheder

Anbefalelsesværdigt - Skagen Fiskerestaurant har en super lækker moules frites, som varmt kan anbefales. Restauranten er placeret lige ned til vandet, så man kan følge med i det travle liv på kajen og bådene; virkelig hyggeligt. Bestemt heller ikke et dårligt sted at nyde et koldt glas hvidvin.

Tak, 332mieb

Rejsende, der kiggede på Skagen Fiskerestaurant, kiggede også på

Har du været i Skagen Fiskerestaurant? Fortæl om dine oplevelser!