“Super lækker take away den ene dag og frokost den anden dag”
Anmeldelse af Havnens Fiskehus

Havnens Fiskehus
nr. 54 af 73 Restauranter i Skagen
Anmeldt 11. juni 2019 fra mobile enheder

Vi ankom til Skagen igår sidst på eftermiddagen og besluttede at hente mad til aften. 2 x skaldyr (muslinger, pil selv rejer og jomfruhummerhaler, salat og hjemmebagt brød) og 2 gange havnes fiske fad (rejer, fiskefilet, fiskefrikadelle, varmrøget laks, salat, kartoffelsalat og brød). Alt var super friskt og smagte utroligt lækkert.
Der var rigeligt, så 3 fade ialt havde været nok.

Idag valgte vi at få frokost på stedet. 3 gange fiskesuppe og en gang hjemmelavet fish and chips. Igen rigtig lækkert, fiskesuppen var udsøgt med masser af fisk og skaldyr.
Den hjemmelavede fish and chips kom med meget lækker fisk, men pommefriterne var triste. De kunne godt være hjemmelavede og håndskårne, men det var den eneste anke på 2 dages måltider.

Vi kan kun anbefalet stedet.

Tak for lækker mad.

Dato for besøg: juni 2019
Tak, nordkajen

Anmeldt 1. maj 2019

Jeg valgte en rødspætte med pommes til, fisken var lille og tynd, men smagte godt nok. Min hustru valgte deres stjerneskud, var ikke bedre end dem vi har fået til en billigere pris andre steder i Danmark.

Tak, allanhk
Anmeldt 26. april 2019

Vi valgte at købe frisk fisk med hjem til frokosten. Der var et rimeligt udvalg, men priserne var lidt høje, sikkert pga af påsken.

Tak, ukw45
Anmeldt 12. april 2019 fra mobile enheder

På vores tur besluttede vi os for at indtage frokosten på havnen. Vi bestilte Stjerneskud til kr. 145,- og en Laksesalat til kr. 125. Begge dele var middel i størrelse, og meget hurtige meldt klare i lugen for udlevering. Måske man skulle bruge lidt energi på at anrette med lidt mere fyld, der er ingen forskel på et stjerneskud fra Føtex til kr. 25, og den der blev udleveret her. Så en lidt skuffende oplevelse.

Tak, ahmheiss
Anmeldt 6. november 2018

Stjerneskud, lækkert tilberedt til en fornuftig pris i særdeles hyggelige omgivelser. Er man så heldig som vi var og vejret i oktober tillader en at sidde ude i solskind fra en skyfri himmel- ja så kan stedet ikke bydde på mere

Dato for besøg: oktober 2018
Tak, Torben A

Rejsende, der kiggede på Havnens Fiskehus, kiggede også på

Har du været i Havnens Fiskehus? Fortæl om dine oplevelser!