“Blev lidt skuffet”
Anmeldelse af Havnens Fiskehus

Havnens Fiskehus
nr. 54 af 73 Restauranter i Skagen
Anmeldt 1. maj 2019

Jeg valgte en rødspætte med pommes til, fisken var lille og tynd, men smagte godt nok. Min hustru valgte deres stjerneskud, var ikke bedre end dem vi har fået til en billigere pris andre steder i Danmark.

Tak, allanhk

Anmeldt 26. april 2019

Vi valgte at købe frisk fisk med hjem til frokosten. Der var et rimeligt udvalg, men priserne var lidt høje, sikkert pga af påsken.

Tak, ukw45
Anmeldt 12. april 2019 fra mobile enheder

På vores tur besluttede vi os for at indtage frokosten på havnen. Vi bestilte Stjerneskud til kr. 145,- og en Laksesalat til kr. 125. Begge dele var middel i størrelse, og meget hurtige meldt klare i lugen for udlevering. Måske man skulle bruge lidt energi på at anrette med lidt mere fyld, der er ingen forskel på et stjerneskud fra Føtex til kr. 25, og den der blev udleveret her. Så en lidt skuffende oplevelse.

Tak, ahmheiss
Anmeldt 6. november 2018

Stjerneskud, lækkert tilberedt til en fornuftig pris i særdeles hyggelige omgivelser. Er man så heldig som vi var og vejret i oktober tillader en at sidde ude i solskind fra en skyfri himmel- ja så kan stedet ikke bydde på mere

Dato for besøg: oktober 2018
Tak, Torben A
Anmeldt 25. oktober 2018

Dejlig frisk og veltillavet fisk med skønt tilbehør. God og venlig betjening. Hyggelig og afslappet stemning. Vi kommerhelt sikkert igen.

Dato for besøg: oktober 2018
Tak, tomhanne

Rejsende, der kiggede på Havnens Fiskehus, kiggede også på

Har du været i Havnens Fiskehus? Fortæl om dine oplevelser!