“Vi fik takeaway ”

Mamma's Pizza & Restaurant
nr. 54 af 59 Restauranter i Skagen
Anmeldt 6. august 2020 fra mobile enheder

Vi fik takeaway og det var rigtig godt.
Velsmagende og rygende varm. Nr.72
Det kan anbefales. Pris er i den billige ende.

Tak, Gittemor63

Anmeldt 1. august 2020 fra mobile enheder

Vi fik tre forskellige pizzaer og ingen af dem var særlig gode. Der er ikke mad med professionel stolthed som serveres.

1  Tak, Henrik S
Anmeldt 13. juli 2020 fra mobile enheder

Virkelig dårlig oplevelse.
Ventede 45 min på 6 burger. De kom aldrig så vi gik igen. Og der var ikke mange mennesker. En der var med os fik kold pizza. Da han fik fat i tjeneren, stak han fingeren i pizza for at mærke, og gik derefter ud for at varme den igen. Sørme ulækkert.

1  Tak, 786jenskristiann
Anmeldt 13. juli 2020 fra mobile enheder

Utrolig dårlig betjening
Min pizza var iskold ved servering
Da vi spurgte om Det kunne passe stak tjeneren fingeren i min pizza og blev sur
Smed den bare i ovnen igen og kom ind med den samme pizza igen
Vi ventede samtidig på 6 burgere som tog 45 min

Tak, 319kennethj
Anmeldt 17. maj 2020

Dyrt. Fik en pizza med skinke og pepperoni (5 stykker pepperoni) og en portion nachos con carne som skulle være med oksekød men det var skinke der var på.

Dato for besøg: maj 2020
1  Tak, Weiler71

Rejsende, der kiggede på Mamma's Pizza & Restaurant, kiggede også på

Har du været i Mamma's Pizza & Restaurant? Fortæl om dine oplevelser!