“Skjuler priserne”
Anmeldelse af Dit Smørrebrod Skagen

Dit Smørrebrod Skagen
nr. 8 af 59 Restauranter i Skagen
Anmeldt 19. september 2020

Vi bestilte 4 x wienerschnitzel. På iPhone ser det ud som om mormormad koster 145,-, ak nej ws koster 245,- Det kan man bare ikke se nogen steder overhovedet. 245,- er vist den dyreste ws i Danmark. Hvis den så bare havde været god ! Det var den ikke. En meget middelmådig ws. Så 245,- for wienerschnitzel og take away ! Det er simpelthen urimeligt. Så husk hvis i skal bestille take away at spørge om priserne. Skagen smørrebrød gør hvad de kan for at skjule dem.

Dato for besøg: september 2020
2  Tak, lwo47

Anmeldt 25. august 2020 fra mobile enheder

Takeaway smørrebrødet var frisksmurt og velsmagende. Priserne fornuftige. Service udover det sædvanlige. Bakkerne med smørrebrød blev båret helt ud til bilen. Det gør vi en anden gang.

Tak, 186loser
Anmeldt 22. august 2020

Smørrebrød på det jævne og sløj betjening, manglende overblik, nåede aldrig at bestille snaps, da betjening var fraværende. Hamburgerryg med italiensk salat var som hevet lige ud af superbrugsens kølemontre. Tror ejeren burde tage en tur til København, og besøge frokostrestauranter, for at se hvordan det skal gøres. Et enkelt lyspunkt var der dog, en ældre mandlig tjener som virkede som han kunne sit kram, men han var rimelig alene med at levere god service.

2  Tak, Claus J
Anmeldt 22. august 2020

Vi skulle jo besøge Gammel Skagen, nu vi havde set så meget fra TV. Og det va absolut også et Besøg værd. Vi spiste frokost her. Dejligt smørrebrød.

Fiskefilet, roastbeef, laks og steg. Der var rigeligt, masser af bl.a. peberrod og hjemmeristede løg. Kunne godt tænke mig at man snart lærer at en Skive citron ikke er ok til fisk. Men at man lagde både ved. Så har man ikke fedtede fingre,

Tak, Davs1964
Anmeldt 21. august 2020 fra mobile enheder

Fik anvist et bord og efter 30 minutter fik vi et menukort kun til smørrebrød. På skiltene omkring restauranten er der varme retter også, men dem kunne vi ikke bestille.
Corona restriktioner var sket ikke overholdt, da folk sad meget tæt, så vi valgte at gå igen.

Tak, thomasutne

Rejsende, der kiggede på Dit Smørrebrod Skagen, kiggede også på

Skagen, Nordjylland

Har du været i Dit Smørrebrod Skagen? Fortæl om dine oplevelser!