“Dejlig smørrebrød men ikke den oplevelse jeg havde håbet”
Anmeldelse af Dit Smørrebrod Skagen

Dit Smørrebrod Skagen
nr. 8 af 59 Restauranter i Skagen
Anmeldt 5. august 2020

Vi fik frokost her og havde set frem til, om vi ville få en særlig oplevelse. Frokosten startede godt med menukort, som vi skulle krydse af på - der var fine anbefalinger om hvilken snaps man kunne vælge til hvert stykke smørrebrød. Vi bestilte 2-4 stk. smørrebrød hver - jeg startede forsigtigt med 2 stk., men måtte udvide med et ekstra, da de ikke var så store som man kunne have håbet på.

Smørrebrødet var flot tilberedt og smagte dejligt, men det leve ikke helt op til forventningerne om at være overdådigt. Fx. var hamburgerryg almindelige skiver, hvor man kunne have håbet på at den var "hjemmelavet".

Det var positivt, at de serverede snaps, som ikke var iskold. Man kunne således smage snapsen, det var også positivt, at der var så mange forskellige snapse.

Alt i alt smagte smørrebrødet fint og stedet anbefaler jeg gerne.

Tak, TorbenHoiberg

Anmeldt 3. august 2020

Vi kom kl. 18:00 og der var meget få borde. Servitricerne havde meget travlt, så det gik lidt langsomt, drikkevarerne kom dog med det samme. Fisketallerken og pariserbøffen var dog værd at vente på, meget lækkert.

Tak, Scanshow
Anmeldt 2. august 2020 fra mobile enheder

Prægtigt sted. Godt smørrebrød! Jeg blev i så godt humør at min kone mente at jeg fortjente en snaps. Måske havde hun læst påskriften på glas-stativet (se billedet) ...

Tak, Jens_Lundsgaard
Anmeldt 28. juli 2020 fra mobile enheder

Uden tvivl det dårligste smørrebrød der nogen sinde er serveret! Ubeskrivelig ringe
Dyrlægens blev serveret med en kæmpe klat Mayo, den mindste Skive sky og ingen løg....
Fiskefrikadellerne havde vist næppe set fiskefars ...

1  Tak, janehusen
Anmeldt 25. juli 2020 fra mobile enheder

Der var virkelig lang ventetid da vi spurte efter 50min hvornår det kom. Kom en dame ca 50 år og var meget uhøflig. Hun fortalte alt var friskt så det tog den tid det tog. Da maden kom var sværene på ribben bløde og mellem agurke salaten lå en reje. Da vi sagde til hende sagde hun den nemt kunne være tabt Der var ingen service ved hende overhoved. Da vi betalte sagde hun hverken tak eller go dag eller lign. Det er IKKE et sted vi tager hen igen. Det var ikke pengene værd

Tak, 570trineh

Rejsende, der kiggede på Dit Smørrebrod Skagen, kiggede også på

Skagen, Nordjylland

Har du været i Dit Smørrebrod Skagen? Fortæl om dine oplevelser!