“Dejlig mad og stemning. ”
Anmeldelse af Dit Smørrebrod Skagen

Dit Smørrebrod Skagen
nr. 9 af 59 Restauranter i Skagen
Anmeldt 3. juli 2020 fra mobile enheder

Dejlig mad og stemning. Stjerneskuddet er helt fantastisk, derudover fik vi en mad med kartoffel og en med æg og rejer, alt smagte friskt og dejligt. Vi kommer glædeligt igen.

Tak, julien0412

Anmeldt 28. maj 2020 fra mobile enheder

Uroligt lækkert smørrebrød. Og betjeningen var dejlig behagelig. Det er helt klart et sted der bør prøves.

Dato for besøg: maj 2020
Tak, 804larsc
Anmeldt 24. maj 2020 fra mobile enheder

Hyggelig lille restaurant, hvor der serveres et bredt udvalg af smørrebrød samt snaps.

Først og fremmest super god service. Personalet var imødekommende, smilende og meget venlige.

Smørrebrødet var ikke dårligt, men heller ikke noget at råbe hurra for. Tørt rugbrød, ok fyld.

Dato for besøg: maj 2020
1  Tak, sandrasydneyp
Anmeldt 17. februar 2020 fra mobile enheder

Vi er på besøg udenfor sæsonen men Dit Smørrebrød er velbesøgt og “de lokale” henter smørrebrød, stjerneskud, stegt flæsk med hjem. Det kan vi godt forstå. Vi endte med at spise frokost og aftensmad fordi det simpelthen var så hyggeligt. Et øjeblik hvor vi lige kom tilbage til mormors kødgryder. Kan varmt anbefale stegt sild og rødspætten. Den lille råber at den stegte flæsk var lige i skabet. og Hr. Weise hænger på væggen

Dato for besøg: februar 2020
Tak, 120saschas
Anmeldt 10. februar 2020

Efter et besøg i Skagens Museum, blev vi enige om smørrebrød. Var heldig med et ledig borg. Bestilling gik hurtig og nemt. 2 stk til hver + en fadøl. Så var lørdagen redet.

Dato for besøg: februar 2020
Tak, praastrup

Rejsende, der kiggede på Dit Smørrebrod Skagen, kiggede også på

Skagen, Nordjylland

Har du været i Dit Smørrebrod Skagen? Fortæl om dine oplevelser!