Frisk tur

Var der ude, hvor der var sne og frost. Dejlig blæsevejr, hvor man fik frisk luft i kinderne. En... læs mere

msspss
Esbjerg, Danmark
Ørkenvandring

Det er altid interessant at besøge Danmarks største vandrerklit. Den bevæger sig 15 meter årligt... læs mere

Anmeldt d. 29. oktober 2020
BKC2013
Århus, Danmark
fra mobile enheder

Anmeldt d. 20. august 2020

Det levede fuldt ud op til forventningerne. Vi besøgte det en dag med blæst. Så vi fik sand over det hele.
Det kunne være interessant at komme en stille vinterdag, hvor man var helt alene.

Tak, cekhjob
Anmeldt d. 18. august 2020 fra mobile enheder

Havde stop ved Råbjerg mile og det skal man når man er i området.
Lækkert sand og gå rundt i, nem parkering og tilgængelighed.
Fik fløjet med drone og tage billeder, og var helt klart højdepunktet på dagen.

1  Tak, IwanA240519
Anmeldt d. 14. august 2020 fra mobile enheder

Råbjerg Mile er et unikt sted det er et must, i sommeren skal du komme før kl 09,00 for at nyde stilheden og undgå de mange mennesker, og ikke mindst undgå varmen, der er ca 10min gang fra p plads, ikke for gang besværede.

Tak, soeren-SJdk
Anmeldt d. 12. august 2020 fra mobile enheder

Imponerende naturoplevelse der flytter sig (vandreklit - en af de største i Europa) - en "ørken" i Danmark viser naturens kræfter …
Husk god påklædning - det kan være barskt på en blæsevejrs dag.
Husk drikkevarer på en varm dag - der er ikke en kiosk!
MUST & det er gratis

Dato for oplevelse: juli 2020
Tak, Lykke F
Anmeldt d. 31. juli 2020 fra mobile enheder

Fantastisk oplevelse for alle aldre. Imponerende natur, flot udsigt og perfekt sted til leg for børnene. Skal opleves hvis man er i nærheden

Dato for oplevelse: juli 2020
Tak, bnolesen