Fastlås den laveste pris fra disse websites
Expedia.com140 $
Priceline140 $
Hotels.com140 $
eDreams140 $
CheapTickets140 $
Travelocity140 $
Anmeldt d. 2. juli 2021 fra mobile enheder

Vi har boet på dette hotel gennem mange år. Værelserne er til 3 stjerner men beliggenhed, betjening og faciliteter er på et et så højt niveau, at jeg vil give stedet 5 stjerner. Morgenmaden er helt klart til 5 stjerner. Der er mulighed for selv at medtage forsyninger i den hyggelige solgård med støtte fra hotellet (is, glas m.v).

Dato for ophold: juni 2021
Tak, Christofferse
Anmeldt d. 5. maj 2021 fra mobile enheder

Nu hvor jeg er flyttet til Skagen var det skønt lige at være forbi og opleve gæstfriheden, stemningen og den lækre autentiske morgenmad. Hotel Plesner er for indbegrebet af Skagen. Her finder jeg ro. Jeg kommer igen...

Dato for ophold: maj 2021
Rejsetype: Rejste alene
Tak, thomasthomsenskagen
Anmeldt d. 29. oktober 2020 fra mobile enheder

Hotellet har en god beliggenhed midt i byen. Det er indrettet i bedste badehotel-stil. Hyggeligt værelse - ikke så stort, men det fungerede. Behagelig Hästens-seng Dejlig aflukket gårdhave. Morgenmaden er rigtig god. Meget venligt personale. Vi kommer gerne igen.

Dato for ophold: oktober 2020
2  Tak, BKC2013
Anmeldt d. 23. september 2020

Var der på et "hverdag de luxe" ophold. Vi fik et superior værelse med udsigt til en af byens torve. Opholdet inkluderede Morgenmad, Aftensmad (3 retter) entre til Skagens Museum. Vi skulle spise på restaurant Pakhuset - et virkeligt hyggeligt sted beliggende ved havnen (mad anmeldes separat). Vi fik tre retter - vel tilberedt og lækkert. Der er fisk hver dag (man kan sikkert få andet hvis man ikke er fiskeelsker som vi). Herefter 5 min. gåtur hjem i en lækker Hästens seng. Næste morgen mødte der os et rigtigt lækkert og velassorteret morgenbord - hvor vi også kunne få glutenfri brød. God stempelkaffe og hyggelig morgenmadsrestaurant.

Værelsestip: Sover man får åbne vinduer og er støjfølsom, be om et værelse der IKKE ligger ud mod vejen.
Dato for ophold: september 2020
2  Tak, hesVandel
Anmeldt d. 2. august 2020 fra mobile enheder

Hotellet lige meget centralt tæt på midtbyen med gå afstand til det meste, men de burde skrive, at der kun er 5 parkeringspladser og det er først til mølle. Desuden det eneste lille minus mere er, at i bruseren i modsatte ende er helt sort på kanten, så meget andet virkede beskidt, uden at være det.
Sød personale, god morgenmad, fine værelser m.v

Dato for ophold: juli 2020
2  Tak, godmadnu