Vi kan se, at du bruger en browser, som vi ikke underst√łtter. Derfor vises Tripadvisors website eventuelt ikke korrekt.Vi underst√łtter f√łlgende browsere:
Fastlås den laveste pris fra disse websites
Booking.com125 US$
Priceline125 US$
Hotels.com126 US$
Travelocity126 US$
eDreams125 US$
Orbitz.com126 US$
S√•dan p√•virker betalinger til os r√¶kkef√łlgen af priser, der vises. V√¶relsestyperne kan variere.
Anmeldt d. 29. oktober 2020 fra mobile enheder

Hotellet har en god beliggenhed midt i byen. Det er indrettet i bedste badehotel-stil. Hyggeligt værelse - ikke så stort, men det fungerede. Behagelig Hästens-seng Dejlig aflukket gårdhave. Morgenmaden er rigtig god. Meget venligt personale. Vi kommer gerne igen.

Dato for ophold: oktober 2020
2  Tak, BKC2013
Anmeldt d. 23. september 2020

Var der p√• et "hverdag de luxe" ophold. Vi fik et superior v√¶relse med udsigt til en af byens torve. Opholdet inkluderede Morgenmad, Aftensmad (3 retter) entre til Skagens Museum. Vi skulle spise p√• restaurant Pakhuset - et virkeligt hyggeligt sted beliggende ved havnen (mad anmeldes separat). Vi fik tre retter - vel tilberedt og l√¶kkert. Der er fisk hver dag (man kan sikkert f√• andet hvis man ikke er fiskeelsker som vi). Herefter 5 min. g√•tur hjem i en l√¶kker H√§stens seng. N√¶ste morgen m√łdte der os et rigtigt l√¶kkert og velassorteret morgenbord - hvor vi ogs√• kunne f√• glutenfri br√łd. God stempelkaffe og hyggelig morgenmadsrestaurant.

V√¶relsestip: Sover man f√•r √•bne vinduer og er st√łjf√łlsom, be om et v√¶relse der IKKE ligger ud mod vejen.
Dato for ophold: september 2020
    • S√łvnkvalitet
2  Tak, hesVandel
Anmeldt d. 2. august 2020 fra mobile enheder

Hotellet lige meget centralt t√¶t p√• midtbyen med g√• afstand til det meste, men de burde skrive, at der kun er 5 parkeringspladser og det er f√łrst til m√łlle. Desuden det eneste lille minus mere er, at i bruseren i modsatte ende er helt sort p√• kanten, s√• meget andet virkede beskidt, uden at v√¶re det.
S√łd personale, god morgenmad, fine v√¶relser m.v

Dato for ophold: juli 2020
2  Tak, godmadnu
Anmeldt d. 1. juni 2020 fra mobile enheder

Det er det bedste, p√¶neste, hyggeligste, og mest fantastiske hotel vi har v√¶ret p√• l√¶nge. Vi var igennem 3 forskellige v√¶relser (fordi vi ikke havde booket i forvejen, og selv forl√¶ngede vores ophold hele tiden), og alle v√¶relser er en smule forskellige, men uden undtagelse sk√łnne og velindrettede. Selve hotellet er s√• romantisk i stilen, og indrettet lidt gammeldags, s√• man forventer hele tiden at ‚ÄúFru Andersen‚ÄĚ eller ‚ÄúHr Weise‚ÄĚ (danskere vil vide hvem jeg taler om) kommer ned af trappen. Der er en sk√łn g√•rdhave som er m√łbleret b√•de til spisning, hygge og solbadning. Vi kommer helt sikkert tilbage. Tak til Joan og Co for er helt igennem fantastisk ophold‚̧ԳŹ

Dato for ophold: maj 2020
2  Tak, hmsisse
Anmeldt d. 30. maj 2020 fra mobile enheder

Det er s√• t√¶t p√• at v√¶re ‚Äúbadehotellet‚ÄĚ
Sk√łnt hotel, med dejlige v√¶relser, l√¶kre senge og dyner. Morgenmaden er l√¶kker. Personalet er s√• serviceminded, helt klart et sted man f√łler sig velkommen og vi kommer gerne igen.
Pr√łv det, I bliver ikke skuffet.

Dato for ophold: maj 2020
2  Tak, 804larsc