FastlĂĄs den laveste pris fra disse websites
Expedia.com145 $
Hotels.com145 $
eDreams145 $
Priceline145 $
CheapTickets145 $
Travelocity145 $
Tidspunkt pĂĄ ĂĄret
Anmeldt d. 29. oktober 2020 fra mobile enheder

Hotellet har en god beliggenhed midt i byen. Det er indrettet i bedste badehotel-stil. Hyggeligt værelse - ikke så stort, men det fungerede. Behagelig Hästens-seng Dejlig aflukket gårdhave. Morgenmaden er rigtig god. Meget venligt personale. Vi kommer gerne igen.

Dato for ophold: oktober 2020
2  Tak, BKC2013
Anmeldt d. 23. september 2020

Var der på et "hverdag de luxe" ophold. Vi fik et superior værelse med udsigt til en af byens torve. Opholdet inkluderede Morgenmad, Aftensmad (3 retter) entre til Skagens Museum. Vi skulle spise på restaurant Pakhuset - et virkeligt hyggeligt sted beliggende ved havnen (mad anmeldes separat). Vi fik tre retter - vel tilberedt og lækkert. Der er fisk hver dag (man kan sikkert få andet hvis man ikke er fiskeelsker som vi). Herefter 5 min. gåtur hjem i en lækker Hästens seng. Næste morgen mødte der os et rigtigt lækkert og velassorteret morgenbord - hvor vi også kunne få glutenfri brød. God stempelkaffe og hyggelig morgenmadsrestaurant.

Værelsestip: Sover man får åbne vinduer og er støjfølsom, be om et værelse der IKKE ligger ud mod vejen.
Dato for ophold: september 2020
2  Tak, hesVandel
Anmeldt d. 2. august 2020 fra mobile enheder

Hotellet lige meget centralt tæt på midtbyen med gå afstand til det meste, men de burde skrive, at der kun er 5 parkeringspladser og det er først til mølle. Desuden det eneste lille minus mere er, at i bruseren i modsatte ende er helt sort på kanten, så meget andet virkede beskidt, uden at være det.
Sød personale, god morgenmad, fine værelser m.v

Dato for ophold: juli 2020
2  Tak, godmadnu
Anmeldt d. 1. juni 2020 fra mobile enheder

Det er det bedste, pæneste, hyggeligste, og mest fantastiske hotel vi har været på længe. Vi var igennem 3 forskellige værelser (fordi vi ikke havde booket i forvejen, og selv forlængede vores ophold hele tiden), og alle værelser er en smule forskellige, men uden undtagelse skønne og velindrettede. Selve hotellet er så romantisk i stilen, og indrettet lidt gammeldags, så man forventer hele tiden at “Fru Andersen” eller “Hr Weise” (danskere vil vide hvem jeg taler om) kommer ned af trappen. Der er en skøn gårdhave som er møbleret både til spisning, hygge og solbadning. Vi kommer helt sikkert tilbage. Tak til Joan og Co for er helt igennem fantastisk ophold❤️

Dato for ophold: maj 2020
1  Tak, hmsisse
Anmeldt d. 30. maj 2020 fra mobile enheder

Det er så tæt på at være “badehotellet”
Skønt hotel, med dejlige værelser, lækre senge og dyner. Morgenmaden er lækker. Personalet er så serviceminded, helt klart et sted man føler sig velkommen og vi kommer gerne igen.
Prøv det, I bliver ikke skuffet.

Dato for ophold: maj 2020
1  Tak, 804larsc