Anmeldt d. 1. juni 2020 fra mobile enheder

Det er det bedste, pæneste, hyggeligste, og mest fantastiske hotel vi har været på længe. Vi var igennem 3 forskellige værelser (fordi vi ikke havde booket i forvejen, og selv forlængede vores ophold hele tiden), og alle værelser er en smule forskellige, men uden undtagelse skønne og velindrettede. Selve hotellet er så romantisk i stilen, og indrettet lidt gammeldags, så man forventer hele tiden at “Fru Andersen” eller “Hr Weise” (danskere vil vide hvem jeg taler om) kommer ned af trappen. Der er en skøn gårdhave som er møbleret både til spisning, hygge og solbadning. Vi kommer helt sikkert tilbage. Tak til Joan og Co for er helt igennem fantastisk ophold❤️

Tak, hmsisse
Anmeldt d. 30. maj 2020 fra mobile enheder

Det er så tæt på at være “badehotellet”
Skønt hotel, med dejlige værelser, lækre senge og dyner. Morgenmaden er lækker. Personalet er så serviceminded, helt klart et sted man føler sig velkommen og vi kommer gerne igen.
Prøv det, I bliver ikke skuffet.

Tak, 804larsc
Anmeldt d. 25. maj 2020 fra mobile enheder

Min mand og jeg havde den fornøjelse at besøge hotellet en enkelt overnatning! Vi havde lejet værelset med egen balkon, hvor der var en dejlig udsigt over byen og skøn eftermiddagssol! Værelset var hyggeligt indrettet i badehotels stil og meget rent og pænt! Der var en virkelig god hästens seng på værelset! Personalet var meget venlige og der var en tilhørende have til gæster med borde og lounge til afslapning! Morgenmaden var lækker og frisk. Vi kommer helt sikkert igen! De varmeste anbefalinger herfra☺️

Tak, annchristinat
Anmeldt d. 8. marts 2020 fra mobile enheder

Super hyggeligt hotel. Pænt renoveret. Fantastisk morgen buffet. God stemning. Personalet venligt og imødekommende. Beliggenheden er i top, lige ved Strøget. Vi kommer bestemt tilbage. Mulighed for parkering.

Dato for ophold: marts 2020
Tak, Helene E
Anmeldt d. 15. oktober 2019

Sådan skal et badehotel være. Nærværende og venlig betjening, i dejlige omgivelser. Tæt på centrum, og en halv times gang ud til grenen.

Stemningen var i top, og man følte sig meget velkommen. Der skal vi helt sikkert bo igen, næste gang vi er i Skagen

Dato for ophold: oktober 2019
Tak, Niels S