Anmeldt d. 30. maj 2020 fra mobile enheder

Det er så tæt på at være “badehotellet”
Skønt hotel, med dejlige værelser, lækre senge og dyner. Morgenmaden er lækker. Personalet er så serviceminded, helt klart et sted man føler sig velkommen og vi kommer gerne igen.
Prøv det, I bliver ikke skuffet.

Dato for ophold: maj 2020
Tak, 804larsc
Anmeldt d. 25. maj 2020 fra mobile enheder

Min mand og jeg havde den fornøjelse at besøge hotellet en enkelt overnatning! Vi havde lejet værelset med egen balkon, hvor der var en dejlig udsigt over byen og skøn eftermiddagssol! Værelset var hyggeligt indrettet i badehotels stil og meget rent og pænt! Der var en virkelig god hästens seng på værelset! Personalet var meget venlige og der var en tilhørende have til gæster med borde og lounge til afslapning! Morgenmaden var lækker og frisk. Vi kommer helt sikkert igen! De varmeste anbefalinger herfra☺️

Dato for ophold: maj 2020
Tak, annchristinat
Anmeldt d. 8. marts 2020 fra mobile enheder

Super hyggeligt hotel. Pænt renoveret. Fantastisk morgen buffet. God stemning. Personalet venligt og imødekommende. Beliggenheden er i top, lige ved Strøget. Vi kommer bestemt tilbage. Mulighed for parkering.

Dato for ophold: marts 2020
Tak, Helene E
Anmeldt d. 15. oktober 2019

Sådan skal et badehotel være. Nærværende og venlig betjening, i dejlige omgivelser. Tæt på centrum, og en halv times gang ud til grenen.

Stemningen var i top, og man følte sig meget velkommen. Der skal vi helt sikkert bo igen, næste gang vi er i Skagen

Dato for ophold: oktober 2019
Tak, Niels S
Anmeldt d. 4. oktober 2019 fra mobile enheder

Dette var vores 2. ophold på det super hyggelige Hotel Plesner, og det var igen igen en succes))
Sødeste personale, dejlig stemning, fint værelse med eget bad/toilet))
Det lækre morgenbord er værd at nævne☕️ Et ophold kan varmt anbefales

Dato for ophold: oktober 2019
Tak, hellebs65