Anmeldt d. 25. maj 2020 fra mobile enheder

Min mand og jeg havde den fornøjelse at besøge hotellet en enkelt overnatning! Vi havde lejet værelset med egen balkon, hvor der var en dejlig udsigt over byen og skøn eftermiddagssol! Værelset var hyggeligt indrettet i badehotels stil og meget rent og pænt! Der var en virkelig god hästens seng på værelset! Personalet var meget venlige og der var en tilhørende have til gæster med borde og lounge til afslapning! Morgenmaden var lækker og frisk. Vi kommer helt sikkert igen! De varmeste anbefalinger herfra☺️

Dato for ophold: maj 2020
Tak, annchristinat
Anmeldt d. 8. marts 2020 fra mobile enheder

Super hyggeligt hotel. Pænt renoveret. Fantastisk morgen buffet. God stemning. Personalet venligt og imødekommende. Beliggenheden er i top, lige ved Strøget. Vi kommer bestemt tilbage. Mulighed for parkering.

Dato for ophold: marts 2020
Tak, Helene E
Anmeldt d. 15. oktober 2019

Sådan skal et badehotel være. Nærværende og venlig betjening, i dejlige omgivelser. Tæt på centrum, og en halv times gang ud til grenen.

Stemningen var i top, og man følte sig meget velkommen. Der skal vi helt sikkert bo igen, næste gang vi er i Skagen

Dato for ophold: oktober 2019
Tak, Niels S
Anmeldt d. 4. oktober 2019 fra mobile enheder

Dette var vores 2. ophold på det super hyggelige Hotel Plesner, og det var igen igen en succes))
Sødeste personale, dejlig stemning, fint værelse med eget bad/toilet))
Det lækre morgenbord er værd at nævne☕️ Et ophold kan varmt anbefales

Dato for ophold: oktober 2019
Tak, hellebs65
Anmeldt d. 1. oktober 2019

Vi er netop kommet hjem fra et par skønne septemberdage i Skagen. Vi gik efter den hyggelige badehotelsstemning - og det fik vi! Vi blev modtaget af et meget imødekommende personale, og personalet holdt den gode stil hele opholdet igennem. Vi fik lov til at vælge mellem værelser, og valgte værelse nr 1, der godt nok ikke er så stort, men som har en vidunderlig udsigt over skagens røde tage og gule huse. Vi sov dejligt i gode senge, og morgenmaden var rigelig og af høj kvalitet. Vi nød den hjemmelavede hybenmarmelade og lune hjemmebagte boller :-) Vi kommer meget gerne igen

Dato for ophold: september 2019
Tak, Menirt