Anmeldt d. 15. oktober 2019

Sådan skal et badehotel være. Nærværende og venlig betjening, i dejlige omgivelser. Tæt på centrum, og en halv times gang ud til grenen.

Stemningen var i top, og man følte sig meget velkommen. Der skal vi helt sikkert bo igen, næste gang vi er i Skagen

Dato for ophold: oktober 2019
Tak, Niels S
Anmeldt d. 4. oktober 2019 fra mobile enheder

Dette var vores 2. ophold på det super hyggelige Hotel Plesner, og det var igen igen en succes))
Sødeste personale, dejlig stemning, fint værelse med eget bad/toilet))
Det lækre morgenbord er værd at nævne☕️ Et ophold kan varmt anbefales

Dato for ophold: oktober 2019
Tak, hellebs65
Anmeldt d. 1. oktober 2019

Vi er netop kommet hjem fra et par skønne septemberdage i Skagen. Vi gik efter den hyggelige badehotelsstemning - og det fik vi! Vi blev modtaget af et meget imødekommende personale, og personalet holdt den gode stil hele opholdet igennem. Vi fik lov til at vælge mellem værelser, og valgte værelse nr 1, der godt nok ikke er så stort, men som har en vidunderlig udsigt over skagens røde tage og gule huse. Vi sov dejligt i gode senge, og morgenmaden var rigelig og af høj kvalitet. Vi nød den hjemmelavede hybenmarmelade og lune hjemmebagte boller :-) Vi kommer meget gerne igen

Dato for ophold: september 2019
Tak, Menirt
Anmeldt d. 23. september 2019 fra mobile enheder

Nu er det tredje gang vi besøger jeres skønne badehotel, som også er dejligt om efteråret & vinteren, så nu må en anmeldelse være på sin plads :)
Fine detaljer, hyggelige og lækre værelser, SKØN morgenmad, sødeste personale og altid garanti for nogle skønne dage. Tak!

Dato for ophold: september 2019
Tak, kamillawgron
Anmeldt d. 10. juli 2019

Et hotel i klassen badehotel hvor stemningen er i top med venlig betjening og super god morgen mad. Stedet er stille og roligt og ligger perfekt i forhold til alt der skal opleves i Skagen. Værelser rene og pæne og fri for tv som virkelig emmer af badehotels miljø. Kommer sikkert igen til dette hotel.

Dato for ophold: juli 2019
Tak, Kim H