Vi kan se, at du bruger en browser, som vi ikke underst√łtter. Derfor vises TripAdvisors website eventuelt ikke korrekt.Vi underst√łtter f√łlgende browsere:
TripAdvisor
Skagen
Tilf√łj
Indbakke
S√łg
Anmeldt d. 1. oktober 2019

Vi er netop kommet hjem fra et par sk√łnne septemberdage i Skagen. Vi gik efter den hyggelige badehotelsstemning - og det fik vi! Vi blev modtaget af et meget im√łdekommende personale, og personalet holdt den gode stil hele opholdet igennem. Vi fik lov til at v√¶lge mellem v√¶relser, og valgte v√¶relse nr 1, der godt nok ikke er s√• stort, men som har en vidunderlig udsigt over skagens r√łde tage og gule huse. Vi sov dejligt i gode senge, og morgenmaden var rigelig og af h√łj kvalitet. Vi n√łd den hjemmelavede hybenmarmelade og lune hjemmebagte boller :-) Vi kommer meget gerne igen

Dato for ophold: september 2019
    • V√¶rdi
Tak, Menirt
Anmeldt d. 23. september 2019 fra mobile enheder

Nu er det tredje gang vi bes√łger jeres sk√łnne badehotel, som ogs√• er dejligt om efter√•ret & vinteren, s√• nu m√• en anmeldelse v√¶re p√• sin plads :)
Fine detaljer, hyggelige og l√¶kre v√¶relser, SK√ėN morgenmad, s√łdeste personale og altid garanti for nogle sk√łnne dage. Tak!

Dato for ophold: september 2019
Tak, kamillawgron
Anmeldt d. 10. juli 2019

Et hotel i klassen badehotel hvor stemningen er i top med venlig betjening og super god morgen mad. Stedet er stille og roligt og ligger perfekt i forhold til alt der skal opleves i Skagen. V√¶relser rene og p√¶ne og fri for tv som virkelig emmer af badehotels milj√ł. Kommer sikkert igen til dette hotel.

Dato for ophold: juli 2019
    • S√łvnkvalitet
Tak, Kim H
Anmeldt d. 18. april 2019

Rigtigt dejligt hotel beliggende for enden af gågaden lidt mod havnen. Stille og roligt - lyst og "skagens-agtigt". Rar atmosfære og venligt personale. Gode små værelser - rene og pæne. Super fin morgenmad lidt men godt - savnede lidt min amerikanske morgenmad på hotellet men gode varer og velsmagense.
Det lille annex i g√•ren er rigtigt fint med direkte adgang til hyggeligt g√•rdmilj√ł med lounge m√łbler og sm√• gode solsteder. Hotellet (hovedhuset) er p√• 1. salen indrettet med forskellige charmenrede v√¶relser.
Vi kunne godt have brugt en dag mere........
Kan anbefales og vi kommer igen.

Dato for ophold: april 2019
    • V√¶rdi
    • S√łvnkvalitet
Tak, 706clausm
Anmeldt d. 13. marts 2019 fra mobile enheder

Dejlig modtagelse og sk√łnt lille v√¶relse i bedste badehotel stil hvor der er dejlige senge at sove i. Dejlig morgenmad ogs√• ligger det lige midt i sk√łnne Skagen. T√¶t p√• havn og by. Her vil godt tilbage til

Dato for ophold: marts 2019
Tak, 294annemetteg