TripAdvisor
Tilføj
Indbakke
Søg
Anmeldt d. 23. september 2019 fra mobile enheder

Nu er det tredje gang vi besøger jeres skønne badehotel, som også er dejligt om efteråret & vinteren, så nu må en anmeldelse være på sin plads :)
Fine detaljer, hyggelige og lækre værelser, SKØN morgenmad, sødeste personale og altid garanti for nogle skønne dage. Tak!

Dato for ophold: september 2019
Tak, kamillawgron
Anmeldt d. 10. juli 2019

Et hotel i klassen badehotel hvor stemningen er i top med venlig betjening og super god morgen mad. Stedet er stille og roligt og ligger perfekt i forhold til alt der skal opleves i Skagen. Værelser rene og pæne og fri for tv som virkelig emmer af badehotels miljø. Kommer sikkert igen til dette hotel.

Dato for ophold: juli 2019
Tak, Kim H
Anmeldt d. 18. april 2019

Rigtigt dejligt hotel beliggende for enden af gågaden lidt mod havnen. Stille og roligt - lyst og "skagens-agtigt". Rar atmosfære og venligt personale. Gode små værelser - rene og pæne. Super fin morgenmad lidt men godt - savnede lidt min amerikanske morgenmad på hotellet men gode varer og velsmagense.
Det lille annex i gåren er rigtigt fint med direkte adgang til hyggeligt gårdmiljø med lounge møbler og små gode solsteder. Hotellet (hovedhuset) er på 1. salen indrettet med forskellige charmenrede værelser.
Vi kunne godt have brugt en dag mere........
Kan anbefales og vi kommer igen.

Dato for ophold: april 2019
Tak, 706clausm
Anmeldt d. 13. marts 2019 fra mobile enheder

Dejlig modtagelse og skønt lille værelse i bedste badehotel stil hvor der er dejlige senge at sove i. Dejlig morgenmad også ligger det lige midt i skønne Skagen. Tæt på havn og by. Her vil godt tilbage til

Dato for ophold: marts 2019
Tak, 294annemetteg
Anmeldt d. 14. oktober 2018

Plesner er et dejligt lille hotel der ligger meget central i byen og tæt på havnen. dejlig morgenmad serveres og lyse dejlige værelser. Værelserne har rigtig gode senge og der er mulighed for grats parkering tæt på hotellet.

Værelsestip: Få et værelse i hovedbygningen.
Dato for ophold: oktober 2018
1  Tak, W7615NBthomash