Anmeldt d. 18. april 2019

Rigtigt dejligt hotel beliggende for enden af gågaden lidt mod havnen. Stille og roligt - lyst og "skagens-agtigt". Rar atmosfære og venligt personale. Gode små værelser - rene og pæne. Super fin morgenmad lidt men godt - savnede lidt min amerikanske morgenmad på hotellet men gode varer og velsmagense.
Det lille annex i gåren er rigtigt fint med direkte adgang til hyggeligt gårdmiljø med lounge møbler og små gode solsteder. Hotellet (hovedhuset) er på 1. salen indrettet med forskellige charmenrede værelser.
Vi kunne godt have brugt en dag mere........
Kan anbefales og vi kommer igen.

Dato for ophold: april 2019
Tak, 706clausm
Anmeldt d. 13. marts 2019 fra mobile enheder

Dejlig modtagelse og skønt lille værelse i bedste badehotel stil hvor der er dejlige senge at sove i. Dejlig morgenmad også ligger det lige midt i skønne Skagen. Tæt på havn og by. Her vil godt tilbage til

Dato for ophold: marts 2019
Tak, 294annemetteg
Anmeldt d. 14. oktober 2018

Plesner er et dejligt lille hotel der ligger meget central i byen og tæt på havnen. dejlig morgenmad serveres og lyse dejlige værelser. Værelserne har rigtig gode senge og der er mulighed for grats parkering tæt på hotellet.

Værelsestip: Få et værelse i hovedbygningen.
Dato for ophold: oktober 2018
1  Tak, W7615NBthomash
Anmeldt d. 6. august 2018

Skønt badehotel med skønne omgivelser og fantastisk morgenmad. Boede i et Annex værelse som kunne trænge til et nyt gulv, der var kokostæppe på, det var meget plettet. Kunne godt have brugt en lille kommode til tøj og nogle kroge til trøjer osv. der var intet.

Dato for ophold: juli 2018
Tak, Inge S
Anmeldt d. 13. juli 2018 fra mobile enheder

Vi havde et ærinde i Skagen en dejlig solskinsdag i juli. Vi benyttede lejligheden til at tage en overnatning og nyde byen og vandet - Hotel Plesner var absolut et godt valg.

Hotellet er smagfuld indrettet - særligt gårdmiljøet er en dejlig ramme for en “before dinner drink” - og personalet er yderst imødekommende.

Vi begik den fejl at spise i “pop-up” restauranten (Mejeriet). Det var ikke noget særligt, og vi skulle hellere have valgt havnen, hvor vi til frokost fik den lækreste skaldyrstallerken. Da restauranten er en anden virksomhed end hotellet, trækker madoplevelsen dog ikke ned i min anmeldelse - vil dog blot opfordre andre til at gøre et andet valg.

Vi booker gerne Hotel Plesner en anden god gang.

Dato for ophold: juli 2018
Tak, 944majkenp