Anmeldt d. 13. juli 2018 fra mobile enheder

Vi havde et ærinde i Skagen en dejlig solskinsdag i juli. Vi benyttede lejligheden til at tage en overnatning og nyde byen og vandet - Hotel Plesner var absolut et godt valg.

Hotellet er smagfuld indrettet - særligt gårdmiljøet er en dejlig ramme for en “before dinner drink” - og personalet er yderst imødekommende.

Vi begik den fejl at spise i “pop-up” restauranten (Mejeriet). Det var ikke noget særligt, og vi skulle hellere have valgt havnen, hvor vi til frokost fik den lækreste skaldyrstallerken. Da restauranten er en anden virksomhed end hotellet, trækker madoplevelsen dog ikke ned i min anmeldelse - vil dog blot opfordre andre til at gøre et andet valg.

Vi booker gerne Hotel Plesner en anden god gang.

Dato for ophold: juli 2018
Tak, 944majkenp
Anmeldt d. 6. juli 2018

Der er personlig betjening, som tager sig tid til at gøre opholdet til en oplevelse.
* der er en person på vagt for hotellet, så du kan blive bedt om at tage plads, i vores tilfælde var receptionisten ude efter friske blomster. Hotellet har nemlig 17 værelser - og nogen af dem ville jeg fraråde om vinteren. Hotellet råder over 3 + 5 P-pladser, så der blev parkeret på Østre Strandvej (ca 30 m).

Produkt: oplevelsespakke i juniorsuite, 2 voksne og 2 børn.

Mad i pakken:
Kaffe/te og denne dag, en fed chokoladekage pyntet med bær
3 retters menu u. Drikkevarer
1/2 flaske champagne, afhentet i restauranten før kl 22
Tilkøb:
Mad til børn (vegetarmad blev komponeret til lejligheden)
Vin (2 glas per næse, vinmenu m. 3 glas blev tilbudt)
Vi fik et børnehjørne (rundt bord, mellem indgang til restaurant og reception)

Juniorsuite, værelse nummer 5:
Entre uden ophængningsmuligheder (=fint om sommeren)
Stue med queen størrelse seng (netto 20 m2)
2 kurvestole
40 "tv på staffeli
2 kaffeborde (palle med glasplade og hjul)
En klassisk kuffert som bord for vinglas
Master bedrooom (netto 30 med toilet/bad)
Opbevaringsskab
Hylde
King size seng

Hotellet befinder sig 40 m fra gågaden og Skagen festival kan let høres.
Tjenere har overskud til at gå over vejen og give førstehjælp til en yngre mand, der var væltet på cykel. Hotellet råder over en gårdhave med liggestole såvel som solhjørner til eftermiddagskagen. Nogle gæster var der ved ankomst - og start på vores middag 3 timer senere. Så det må være en særlig kvalitet til stamgæster. Der er WiFi (4 separate router)

Værelsestip: Kender I hinanden godt? Vælg Juniorsuite fremfor 2 værelser.
Dato for ophold: juli 2018
Tak, Raino H
Anmeldt d. 23. april 2018 fra mobile enheder

Hotel Plesner/badehotel er helt sikkert et besøg værd, kan kun anbefales)))
Bliver i receptionen mødt af venligt, hjælpsomt og smilende personale - små, men hyggelige værelser med eget bad/toilet! Dejligt morgenbord))
Vi kommer gerne tilbage

Dato for ophold: april 2018
Tak, hellebs65
Anmeldt d. 5. april 2018

Vi har haft to gode dage på Hotel Plesner med Spot deal. Vi kom og havde glædet os til afternoontea, som var te og drømmekage fra Brovts ... så skriv dog det er med kaffe/te og kage i stedet for! Fint men meget lille værelse op ad trappe med livsfarligt smalle trin.
Lækker morgenmad. Venlig og meget hjælpsom betjening.

Dato for ophold: april 2018
Tak, jopi2016
Anmeldt d. 24. marts 2018 fra mobile enheder

Meget meget hyggeligt, skønne rammer ‘intim badehotel stemning’, dejlige værelser, særdeles sødt personale, centralt placeret lige ved siden af gågaden og restauranter, skøn morgenmad. Kan kun anbefales.

Dato for ophold: marts 2018
Tak, ckoefoed