Anmeldt d. 5. april 2018

Vi har haft to gode dage på Hotel Plesner med Spot deal. Vi kom og havde glædet os til afternoontea, som var te og drømmekage fra Brovts ... så skriv dog det er med kaffe/te og kage i stedet for! Fint men meget lille værelse op ad trappe med livsfarligt smalle trin.
Lækker morgenmad. Venlig og meget hjælpsom betjening.

Dato for ophold: april 2018
Tak, jopi2016
Anmeldt d. 24. marts 2018 fra mobile enheder

Meget meget hyggeligt, skønne rammer ‘intim badehotel stemning’, dejlige værelser, særdeles sødt personale, centralt placeret lige ved siden af gågaden og restauranter, skøn morgenmad. Kan kun anbefales.

Dato for ophold: marts 2018
Tak, ckoefoed
Anmeldt d. 3. marts 2018

Lille hotel med meget central beliggenhed. Venlig modtagelse og dejligt morgenbord. Nogle værelser er små, men indrettet med stor respekt for den oprindelige arkitektur, og det gælder også restaurant mv. Rigtig god atmosfære.

Dato for ophold: februar 2018
Tak, Ib K
Anmeldt d. 9. oktober 2017 fra mobile enheder

Hotel Plesner er et mindre, men hyggeligt hotel beliggende midt i Skagen by. Hotellet er ombygget fra skibshandel til hotel.
Charmerende, men med mange kringelkroge. Uens værelser der dog alle har fået et facelift i 2013. Betjeningen er venlig og imødekommende.
Bemærk at der er mange trapper og få parkeringspladser.

Dato for ophold: oktober 2017
Tak, Rejsevant
Anmeldt d. 28. maj 2017

Rigtigt hyggeligt hotel (måske nærmere B&B) i gennemført badehotel stil. Vi blev taget varmt imod. Ikke meget plads på værelset (selvom vi havde valgt et lidt større værelse i bagbygningen). Der kunne være gjort bedre rent (fx. var der tomme tykt støv på lampen i badeværelset), og i skabet lå en liste der var faldet af... Vi manglede mulighed for at lave en kop kaffe på værelset. Receptionen og dermed baren lukkede kl. 18, hvilket efter vores mening er lige lovlig tidligt :-) Morgenmaden var virkelig lækker og lokalet super hyggeligt. For få parkeringspladser ved hotellet. Vi forespurgte i receptionen og blev vist om bag hotellet, men her var heller ingen ledig plads.

Dato for ophold: maj 2017
Tak, Lene J