Anmeldt d. 9. juni 2016

Fredag aften bookede min hustru og jeg juniorsuiten på Plesner via Hotel.com. Vi stillede garanti på kr. 1995,-. Bookingnummer og mail med bekræftigelse modtaget På indcheckdagen blev vi undervejs til hotellet ringet op af receptionen der oplyste, at de ikke havde noget ledigt værelse. Dette var 1/2 time efter tidligste checkind kl. 1400. De havde haft travlt med morgenmad, og havde først nu checket deres mail. Vi havde da kørt 200 km. og var tæt på hotellet. De skaffede et noget dårligere nabohotel og sagde farvel til os med håb om at de snart så os igen.:-( Efter klage til Hotel.com. med ønske om kompensation, var svaret, at vi nærmest burde være taknemmelige for den "hjælp" vi havde fået. Vi har efterfølgende ej hørt yderligere.

Værelsestip: Sørg for at de sender en nøgle til jer før i indleder turen dertil.:-)
Dato for ophold: juni 2016
5  Tak, Kjeld M
Anmeldt d. 22. maj 2016

Godt hotel
Meget centralt beliggende
Rigtig god morgenmad - det meste - hvis ikke alt hjemmelavet
Meget venligt personale
Detværre var det ikke muligt at spise frokost eller aftensmad - men det skulled et være fra juni af.

1  Tak, P1erAarhus
Anmeldt d. 17. maj 2016 fra mobile enheder

Super, hyggeligt badehotel i Skagen.
Et badehotel med få og meget Personlige værelser, en lækker morgenmad med friskbagte boller og hjemmelavede marmelader. Vejret var med os hvilket gav os mulighed for, at nyde den dejlig atriumgård der hører til hotellet.
Perfekt gå afstand til Skagen havn hvor vi spiste på Skagen Fiskerestaurant - også et sted vi vil tage til igen. Hotellets egen restaurant var endnu ikke åben for sæsonen.

Dato for ophold: april 2016
Tak, Lisa O
Anmeldt d. 13. maj 2016

Hyggeligt lille hotel midt i Skagen med gåafstand til alle seværdigheder. Hotellet er nænsomt renoveret med hyggelige værelser. Alle værelser er forskellige. Vi boede på værelse 1 på 2. etage med en pragtfuld udsigt over Skagens huse. Efter vores mening fyldte det store 52" TV for meget og burde erstattes af et mindre, da pladsen på værelset er meget begrænset. På badeværelset savnede vi fralæggeplads - der er ingen hylde el. lign. Lækker morgenmadsbuffet med lokale varer. Fås ikke bedre. Da vi havde godt vejr havde vi mulighed for at benytte gårdhaven med lounge arrangementet. Meget venligt og imødekommende personale. Kan varmt anbefales.

Tak, werner42
Anmeldt d. 8. maj 2016

var på Plesner i Maj måned 2016, et hyggeligt hotel med charme og sjæl, venligt personale - tæt på det hele i Skagen, - hyggelig gårdhave hvor man kan være i dejligt vejr. - jeg kan kun anbefale dette hotel til andre der skal hygge sig i Skagen

• Rejsetype: Rejste med venner
1  Tak, kedissing