Anmeldt d. 15. april 2015

Min hustru og jeg nød stort set hvert minut af vores weekendophold på Hotel Plesner, og det var faktisk ret hyggeligt, at det var lidt uden for sæsonen.

Hotellet er ret lille, og det giver det et lidt eksklusivt præg. Vi fik forrygende service, og morgenmaden strålede med en række hjemmelavede specialiteter. Det var helt i top. Vores værelse ude i stengården var ret lille, men der var det, vi skulle bruge. Måske kunne der sagtens blive plads til et lille TV, men vi savnede det nu ikke det store.

Hotellet reklamerer med, at alle deres senge er fra Hästens, og vi sov da også helt glimrende. Resten af indretningen er smagfuld og lidt minimalistisk - typisk badehotel.

Vi kommer meget gerne igen.

Værelsestip: Gårdværelserne har lille privat terrasse men er små og har intet TV. Værelserne indenfor er større og har TV, men har så ikke charmen fra dem ude i gården. Vælg efter personlig smag.
Dato for ophold: april 2015
Tak, Claus O
Anmeldt d. 24. marts 2015

Virkeligt dejligt klassisk romantisk, nænsomt moderniseret hotel, dog ikke et "badehotel" da det ikke ligger lige ved vandet men kun 10 min. gang fra en af DK's bedste badestrande.
Var der i en weekend og første nat boede vi i den "nye" værelsesafdeling i haven, fine små værelser med en dejlig lille terrasse, eneste ulempe er at der bliver meget varmt i værelserne. næste nat boede vi i den "gamle" afdeling i et meget lækkert værelse på 1 sal med en lille balkon med 2 stole og et lille bord. Rigtig god udsigt over haven og havnen. fantastisk morgenmadsbuffet hvor der var kræset for de små detaljer og en hel del lokale produkter /råvarer. hotellet ligger midt i byen og kun 5-10 min's gang fra det hyggelige og kendte havneområde. Vi vil helt sikkert komme tilbage på en romantisk weekend :)

Dato for ophold: august 2014
1  Tak, Sonny1961
Anmeldt d. 24. november 2014

Så hyggeligt og fint sted med rigtig badehotel stemning :)
Servicen var helt i top. Jeg havde ved en fejl dobbelt booket og fik flot hjælp til at booke om. Værelserne er fine og hyggelige.
Morgenmaden dejlig, og beliggenheden perfekt.
Vi kommer helt sikkert igen næste år.

Dato for ophold: november 2014
1  Tak, Else1234
Anmeldt d. 14. august 2014

De fleste anmeldelser er på Hotel Plesner er som min særdeles positive. Der er også et par stykker i den anden ende af skalaen. Forskellen er efter min opfattelse en forventning om, hvad du går ind til. Hvis du forventer traditionel luksus, store værelser og en døgnbetjent reception bliver du formentlig skuffet. Hvis du derimod forventer en god beliggende, et rigtigt hyggeligt sted, god gastronomi (morgenmaden er en af de bedste ud af et utal af hoteller, jeg har oplevet...selv nutellaen er hjemmelavet) er du kommet til det rette sted og hotellet vil bestemt ikke skuffe dig. Jeg har boet på hotellet to gange og ingen klager fra min side.

Dato for ophold: august 2014
4  Tak, Flemming Lind J
Anmeldt d. 29. juni 2014

Ægteskabshygge i bedste stil. Dejlige værelser, venligt personale, fremragende kok og eneste minus er sengene, men det betyder så lidt i den store sammenhæng. Tror vi har fundet vores nye faste hotel i skagen.

Dato for ophold: juni 2014
1  Tak, Allan B