“En dejlig perle i Riga”
Anmeldelse af Trompete

Trompete
nr. 25 af 1.105 Restauranter i Riga
Anmeldt for 30. september 2017 fra mobile enheder

Besøgte denne restaurant på vores søstertur. Vi havde læst anmeldelserne på Tripadvisor og havde valgt at starte vores ferie på denne lille perle. Betjeningen var opmærksom og maden levede 100% op til de gode anmeldelser. Vi fik to dele forretter og en dele dessert samt vand, cola og to glas vin for 400 kr. Et kæmpe plus er den underholdning som der også var. Den dag vi var det en ung pige der sang jazz virkelig skønt lille sted.

Tak, Anne S

Anmeldt for 12. september 2017

KÆMPE burger fik vi begge. Den var virkelig og stor. Ved dog ikke rigtig, hvis man skal have andet end burger...

Træls med livemusik inde midt i restauranten, forstyrrede spisning, og vi skyndte os at spise færdig og gå et andet sted hen, hvor det var muligt at føre en samtale.

Tak, Maria O
Anmeldt for 7. september 2017

Vi havde reserveret bord i forvejen til kl. 20 hvor Jazzen startede kl. 21 God service hele vejen igennem. Havde bestilt Pork smagte fantastisk. God rødvin vi drak den ungarske rigtig god. Vi var 4 personer gin og tonic en hovedret 3 flasker rødvin 135 euro

Tak, Claus F
Anmeldt for 21. august 2017 fra mobile enheder

Skøn og lækker med. Krydret med den sødeste betjening. Er du i Riga, så gør dig selv den tjeneste og besøg dette sted

Tak, chkh69
Anmeldt for 3. august 2017 fra mobile enheder

Vi spiste på Trompete en tirsdag aften, hvor der desværre ikke var live jazz (mandag og tirsdag er 'stille aftner').
Til forret bestilte vi en antipasti beregnet til at dele, og den var rigelig stor til to. Anretningen var smuk, og maden delikat!
Vores valg til hovedret var en pasta ret, som var lækker, cremet, indbydende og meget velsmagende.
Desserten var især fantastisk, vi bestilte en stor 'dele' dessert-plate, her fik vi mulighed for at smage hele deres udvalg af desserter, og jeg glædede mig meget over ikke at gå glip af noget ☺️
Da jeg er gravid bestilte jeg alkoholfri drinks - deres mojito er så absolut også i særklasse!!
Stedet kan varmt anbefales! det virkede meget besøgt - så bestil evt bord og kom i god tid inden den store sult sætter ind..

Tak, Katrine G

Rejsende, der kiggede på Trompete, kiggede også på

Riga, Riga Region

Riga, Riga Region

Har du været i Trompete? Fortæl om dine oplevelser!