“Aftensmad ”
Anmeldelse af Milda

Milda
nr. 9 af 1.189 Restauranter i Riga
Anmeldt 30. september 2018 fra mobile enheder

Meget hyggelig restaurant. Super god betjening og humoristiske tjenere. Meget rimelige priser og veltillavet mad

Tak, AnetteOHH

Anmeldt 27. juli 2018 fra mobile enheder

Hvis i skulle komme til Riga, så book bord på Milda! Det er godt besøgt og laver lækker mad. Det ligger i udkanten af old Riga, men med kort eller gps på mobilen finder man det nemt
Flinkt og imødekommende personale, der hele tiden sørgede fra en god oplevelse og servering.

Tak, Roam792343
Anmeldt 25. juli 2018

Ud af 5 aftener i Riga spiste vi de to på denne restaurant. Første aften fordi det var tæt på vores hotel, og sidste aften fordi vi ikke havde fundet noget der kunne matche Milda i kvalitet, service og pris. Alle retter vi prøvede var virkelig velsmagende, smukt anrettet og med tydelig rod i det lokale køkken. Opmærksom og venlig betjening som aldrig var påtrængende. Virkelig en god oplevelse!

Tak, Mette A
Anmeldt 15. juli 2018 fra mobile enheder

Dejlig lokal autentisk mad med god smag. Sød betjening, som var tilstede uden at “fylde”. Vi var heldige, at kunne nyde en dejlig sommeraften i fred og ro, væk fra musik hurlumhej, som præger gaderne tæt på:-)

Tak, 816meretes
Anmeldt 15. juli 2018

God mad med et tydeligt lokalt twist. God og opmærksom betjening. dfsdfdfsdfsfdsdfsfsfs sdfsdf s dfs fsdfsf sf

Tak, 617ulriks

Rejsende, der kiggede på Milda, kiggede også på

Har du været i Milda? Fortæl om dine oplevelser!