“Luksus til få penge”
Anmeldelse af Restaurant 3

Restaurant 3
nr. 43 af 1.145 Restauranter i Riga
Anmeldt for 1. oktober 2017

Det var helt tilfældigt, vi endte med og spise vores frokost på dette sted.
Og vi anede ikke det var en gourmet. Vi bestilte en 3 retters frokost. Det var god mad og meget billigt i forhold til hvad det var for et sted. Dog var hovedretten lidt ensformig, da der ikke var noget kød, men det smagte rigtig dejligt.

1  Tak, Maria A

Anmeldt for 30. september 2017 fra mobile enheder

Vi spiste en tre-retters menu som var deres business lunch, alle retter var vegetariske dog var hovedretten lidt for ensformig efter min smag. God og uformel betjening. Når man spiser deres frokost menu kan man prøve at spise her til en billig penge. Kun 15€ for en tre-retters. Anbefaler gerne stedet.

1  Tak, Anne S
Anmeldt for 12. september 2017 fra mobile enheder

Spændene ny lettisk mad. Bestilte kun forretter og hvilken overraskelse. Svampe og spinat med mosede svamper til. Derefter et bræt med diverse såsom bæver kød, griseøre, tang, lammepølser og diverse oste. Alt meget delikat, spændende og velsmagende. Meget kompetent og venlig servering.

1  Tak, Lars M
Anmeldt for 26. juni 2017

Vi boede 100m væk på et lille hotel og havde været i skoven hele dagen, vi så ikke navnet "3" men faldt over skiltet "Forest Food" i vinduet og gik ind. Vi havde ikke bestilt bord, men fil lige plads til 6 personer. Vi bestilte menu med 5 retter og tilhørende vinmenu. Det var fantastisk mad og drikke med mange overraskelser. Høj klasse og eksperimenterende mad, såsom den rygende frysetørrede mini forret. Tjeneren var en ung pige som talte noget lavt og utydeligt, men ellers stor oplevelse jeg klart kan anbefale.

1  Tak, Kai T
Anmeldt for 8. april 2017 fra mobile enheder

Lækker og indbydende indretning. Blev budt velkommen og oplevede perfekt, hjælpsom og venlig betjening hele aftenen.
Maden i topklasse. Smukt anrettet. Spændende og modige ingredienser. Totalt gourmet. Kan klart anbefales.

Tak, line2980

Rejsende, der kiggede på Restaurant 3, kiggede også på

Riga, Riga Region
Riga, Riga Region

Har du været i Restaurant 3? Fortæl om dine oplevelser!