“Dejlig mad og fine priser”
Anmeldelse af Beef Eater's

Beef Eater's
nr. 4 af 1.167 Restauranter i Riga
Anmeldt 19. oktober 2017 fra mobile enheder

Et hyggeligt lille sted som fortjener mange flere besøgende. God mad, god betjening og gode priser.
Besøg det endeligt!

Tak, Jakob J

Anmeldt 3. oktober 2017 fra mobile enheder

Jeg er overhovedet ikke enig i de fleste andre anmeldelser af stedet. Vi fik til forret et bræt med forskelligt charcuteri samt et bræt med forskellige friturestegte ting.
Nogle af charcuterivarerne smagte gamle, andre var ok. Alt det friturestegte smagte bare af friture og ikke andet.
Til hovedret fik vi en meget middelmådig bøf med mange sener. Vi bestilte den medium men fik den medium rear.
Spareribs var gode.
Positivt er det, at det er meget billigt at spise her, men jeg kan ikke anbefale det hvis man vil have lækker mad.

Tak, David E
Anmeldt 27. juli 2017

Vi spiste på dette sted to gange under vores ophold i Riga, og begge gange var betjeningen og maden er stor fornøjelse.
Bøfferne er saftige og meget veltilberedte og tilbehøret det samme.
Varme anbefalinger herfra.

Tak, Riis87
Anmeldt 8. juli 2017 fra mobile enheder

Det har været en rigtig god oplevelse...
Maden er som den skal være ...
Bøffen var stegt perfekt og tilbehøret var i orden ...

Tak, Nicolai G
Anmeldt 16. august 2015

Fantastiske bøffer,super service,billigere end oppe i byen.
Kan kun anbefale dette sted,dejlig atmosfære rent og pænt.

1  Tak, Theathea_123

Rejsende, der kiggede på Beef Eater's, kiggede også på

Riga, Riga Region
Riga, Riga Region

Har du været i Beef Eater's? Fortæl om dine oplevelser!