“Dejlig mad”

Kolonade
nr. 38 af 1.189 Restauranter i Riga
Køkkener: Europæisk, International, Lettisk
Anmeldt 12. oktober 2018 fra mobile enheder

Det er en fod ide at bestille bord hvis man vil spise aftensmad i weekenden. Der er en fantastisk udsigt ud over parken. Dog kan der godt være lidt koldt.

1  Tak, AnneBrixFransen

Anmeldt 8. september 2018 fra mobile enheder

Skøn beliggenhed, men virkelig dårlig service! Der manglede borddækning, og personalet (bortset fra sommelieren) var direkte uhøfligt.
Maden var på det jævne, og personalet uopmærksomt. Der findes langt bedre alternativer, særligt til prisen, i Riga.
Overrated!

1  Tak, Lotte B
Anmeldt 12. maj 2018 fra mobile enheder

Skøn restaurant! Maden var lækker, tjenerne søde og stedet hyggeligt. Specielt om aftenen er stedet fint, da det ligger ud til den lille flod, I siden af parken. Vi tænkte at stedet måske ikke var et besøg værd, men lidt en turistfælde grundet placeringen. Heldigvis gav vi det en chance! Bestemt et besøg værd :)

Tak, veronicashstar
Anmeldt 28. marts 2018 fra mobile enheder

Stedet virker meget dyrere end det rent faktisk er -der er betjent garderobe, mange dygtige tjenere, fremragende mad og suveræn beliggenhed lige ved siden af frihedsmonumentet. Vi kommer tilbage her til!

1  Tak, PV-Denmark
Anmeldt 14. december 2017 fra mobile enheder

Vi prøvede den begrænsede men yderst kompetente frokost menu.
Vi blev modtaget i garderoben og betjent overordentligt godt hele besøget, en stor fornøjelse. Vi afprøvede den gode suppe og en fin salat. Hovedretten var enten stegt makrel eller kalkun. Alt var virkelig velsmagende og veltilberedt, og Vi sluttede med en forrygende fin kop kaffe. Lokalerne er meget smagfuldt indrettede og udsigten til park og opera er skøn.
Vi var meget tilfredse med besøget.

Tak, Henrik S

Rejsende, der kiggede på Kolonade, kiggede også på

Riga, Riga Region

Har du været i Kolonade? Fortæl om dine oplevelser!