“Ekstraordinær super betjening ”
Anmeldelse af Vincents

Vincents
nr. 1 af 1.168 Restauranter i Riga
Prisklasse: 118 $ - 1.175 $
Køkkener: Europæisk
Velegnet til: Romantisk, Særlige lejligheder, Forretningsmøder, Lokalt køkken
Spisemuligheder: Aftensmad, Efter lukketid, Reservationer
Anmeldt 6. maj 2017 fra mobile enheder

Vi elsker når stedet giver den ekstra udsøgte oplevelse som man ikke forventer og dem var der flere af ;-). Usædvanlig sød betjening, hver ret er virkelig en oplevelse og bliver serveret med omhu og omtanke. Vi fik tasty menu og ditto vine og blev bestemt ikke skuffet. Vi napper vennerne med herned og kommer klart igen.

Tak, Line O

Anmeldt 26. april 2017 fra mobile enheder

Fantastisk restaurant. Super professionelt personale. Man får personlig velkomst af ejeren af restauranten så man føler sig meget velkommen lige fra starten.
Kan varmt anbefales.

Tak, Grinderslev
Anmeldt 26. marts 2017 fra mobile enheder

Meget spændende og super fantastisk mad. Overraskelser fra kokken undervejs
Dejlig betjening, virkelig et besøg værd

Tak, 591hannen
Anmeldt 28. januar 2017 fra mobile enheder

Vi bestilte en tastning menu med tilhørende vin menu. Maden, anretningen og serveringen var i top klasse. Jeg tror personligt at det var den bedste resturent oplevelse jeg nogensinde har haft!

Tak, SariBina
Anmeldt 21. oktober 2016 fra mobile enheder

En veloplagt tjenerstab sørger for en hyggelig og spændende aften med specielle og veltillavede retter.

Tak, Sonja v

Rejsende, der kiggede på Vincents, kiggede også på

Riga, Riga Region

Har du været i Vincents? Fortæl om dine oplevelser!