“Excellent”

Køkkener: Europæisk
Velegnet til: Romantisk, Forretningsmøder, Lokalt køkken, Særlige lejligheder
Spisemuligheder: Aftensmad, Efter lukketid, Reservationer
Anmeldt 26. april 2017 fra mobile enheder

Fantastisk restaurant. Super professionelt personale. Man får personlig velkomst af ejeren af restauranten så man føler sig meget velkommen lige fra starten.
Kan varmt anbefales.

Dato for besøg: april 2017
Tak, Grinderslev

Anmeldt 26. marts 2017 fra mobile enheder

Meget spændende og super fantastisk mad. Overraskelser fra kokken undervejs
Dejlig betjening, virkelig et besøg værd

Dato for besøg: marts 2017
Tak, 591hannen
Anmeldt 28. januar 2017 fra mobile enheder

Vi bestilte en tastning menu med tilhørende vin menu. Maden, anretningen og serveringen var i top klasse. Jeg tror personligt at det var den bedste resturent oplevelse jeg nogensinde har haft!

Dato for besøg: januar 2017
Tak, SariBina
Anmeldt 21. oktober 2016 fra mobile enheder

En veloplagt tjenerstab sørger for en hyggelig og spændende aften med specielle og veltillavede retter.

Dato for besøg: oktober 2016
Tak, Sonja v
Anmeldt 12. juli 2016 fra mobile enheder

Vidunderlig restaurant. Bedre end de 3 stjernet Michelin. Køkkenchef og tjenere gav fantastisk Forestilling. Lækre lækre vine

Dato for besøg: juli 2016
1  Tak, Lykke J

Rejsende, der kiggede på Vincents, kiggede også på

Riga, Riga Region
Riga, Riga Region

Har du været i Vincents? Fortæl om dine oplevelser!