“Excellent”

Køkkener: Europæisk
Velegnet til: Lokalt køkken, Særlige lejligheder, Romantisk, Forretningsmøder
Spisemuligheder: Efter lukketid, Aftensmad, Reservationer
Anmeldt for 26. april 2017 fra mobile enheder

Fantastisk restaurant. Super professionelt personale. Man får personlig velkomst af ejeren af restauranten så man føler sig meget velkommen lige fra starten.
Kan varmt anbefales.

Tak, Grinderslev

Anmeldt for 26. marts 2017 fra mobile enheder

Meget spændende og super fantastisk mad. Overraskelser fra kokken undervejs
Dejlig betjening, virkelig et besøg værd

Tak, 591hannen
Anmeldt for 28. januar 2017 fra mobile enheder

Vi bestilte en tastning menu med tilhørende vin menu. Maden, anretningen og serveringen var i top klasse. Jeg tror personligt at det var den bedste resturent oplevelse jeg nogensinde har haft!

Tak, SariBina
Anmeldt for 21. oktober 2016 fra mobile enheder

En veloplagt tjenerstab sørger for en hyggelig og spændende aften med specielle og veltillavede retter.

Tak, Sonja v
Anmeldt for 12. juli 2016 fra mobile enheder

Vidunderlig restaurant. Bedre end de 3 stjernet Michelin. Køkkenchef og tjenere gav fantastisk Forestilling. Lækre lækre vine

1  Tak, Lykke J

Rejsende, der kiggede på Vincents, kiggede også på

Riga, Riga Region
Riga, Riga Region

Har du været i Vincents? Fortæl om dine oplevelser!