“Fin mad og god service”
Anmeldelse af TGI Friday's

TGI Friday's
nr. 166 af 1.196 Restauranter i Riga
Køkkener: Amerikansk, Latinamerikansk, Mexicansk, Thai, Lettisk
Velegnet til: Barhygge, Familier med børn, Store grupper
Spisemuligheder: Morgenmad, Aftensmad, Efter lukketid, Frokost, Levering, Reservationer
Anmeldt 24. marts 2018

Spiste der her 23/3 og maden var ok, hverken fremragende, eller kedelig - men fin til prisen. Servicen var i top og vi blev mødt af smilende og søde tjenere som gjorde besøget til en hyggelig oplevelse

Dato for besøg: marts 2018
Tak, Mariannepetersen

Anmeldt 22. september 2016 fra mobile enheder

Her fik vi en hurtig omgang mad og billige øl! Vi bestilte snacks straks vi ankom og bestilte samtidig burgerne. Alt mad er fint tilberedt og velsmagende. En rigtig god oplevelse når man skal have hurtig og uformel mad!

Dato for besøg: september 2016
Tak, 944bjarkeg
Anmeldt 11. november 2015

Sød og venlig betjening. Jeg fik både forret og hovedret (den store burger). Jeg fik drikkevare og mad hurtigt og det var lige som det skulle være. Alt i alt en af de gode TGI Fridays.

Dato for besøg: november 2015
Tak, chrispe01
Anmeldt 26. juli 2015 fra mobile enheder

Kender TGI Fridays fra andre steder i verdenen - og vores søn ønskede at fejre sin fødselsdag på restauranten i Riga.
Middagen blev indtaget til vældigt hård og højlydt rock - ikke noget vi kender fra andre TGIF's. Burgerne var tørre og pommes frites kedelige. Da vi gjorde tjeneren opmærksom på dette, var svaret 'at sådan laver vi vores burgere'.

Vores søn var ok tilfreds med sin ribeye - der dog svømmede i rigeligt i marinade. Tjenerne var uinteresserede i os som gæster, men spillede gerne luftguitar for hinanden. Ingen fødselsdagstilkendegivelse, som vi kan se, andre har fået.

En dyr (sammenlignet med de lettiske priser generelt) oplevelse i forhold til kvaliteten. Ikke et sted vi kommer igen.

Dato for besøg: juli 2015
Tak, ToplusTo
Anmeldt 19. juli 2015

Fremragende mad som altid. Når du bestiller "Sizzling" her, så får du den varmeste "sizzling" mad jeg har fået i hele verden. Top nice!

I øvrigt ok udendørs betjening.

Dato for besøg: maj 2015
Tak, sorenellegaard

Rejsende, der kiggede på TGI Friday's, kiggede også på

Har du været i TGI Friday's? Fortæl om dine oplevelser!