“Hurtig mad og øl”

TGI Friday's
nr. 162 af 1.189 Restauranter i Riga
Køkkener: Amerikansk, Latinamerikansk, Mexicansk, Thai, Lettisk
Velegnet til: Barhygge, Familier med børn, Store grupper
Spisemuligheder: Aftensmad, Morgenmad, Frokost, Efter lukketid, Levering, Reservationer
Anmeldt 22. september 2016 fra mobile enheder

Her fik vi en hurtig omgang mad og billige øl! Vi bestilte snacks straks vi ankom og bestilte samtidig burgerne. Alt mad er fint tilberedt og velsmagende. En rigtig god oplevelse når man skal have hurtig og uformel mad!

Tak, 944bjarkeg

Anmeldt 11. november 2015

Sød og venlig betjening. Jeg fik både forret og hovedret (den store burger). Jeg fik drikkevare og mad hurtigt og det var lige som det skulle være. Alt i alt en af de gode TGI Fridays.

Tak, chrispe01
Anmeldt 26. juli 2015 fra mobile enheder

Kender TGI Fridays fra andre steder i verdenen - og vores søn ønskede at fejre sin fødselsdag på restauranten i Riga.
Middagen blev indtaget til vældigt hård og højlydt rock - ikke noget vi kender fra andre TGIF's. Burgerne var tørre og pommes frites kedelige. Da vi gjorde tjeneren opmærksom på dette, var svaret 'at sådan laver vi vores burgere'.

Vores søn var ok tilfreds med sin ribeye - der dog svømmede i rigeligt i marinade. Tjenerne var uinteresserede i os som gæster, men spillede gerne luftguitar for hinanden. Ingen fødselsdagstilkendegivelse, som vi kan se, andre har fået.

En dyr (sammenlignet med de lettiske priser generelt) oplevelse i forhold til kvaliteten. Ikke et sted vi kommer igen.

Tak, ToplusTo
Anmeldt 19. juli 2015

Fremragende mad som altid. Når du bestiller "Sizzling" her, så får du den varmeste "sizzling" mad jeg har fået i hele verden. Top nice!

I øvrigt ok udendørs betjening.

Tak, sorenellegaard
Anmeldt 11. september 2012

Bestil ikke ribs med mindre du godt kan lide kød der smager af bål. Burger ok men samlet for dyr ift. Kvalitet

Tak, tubbes

Rejsende, der kiggede på TGI Friday's, kiggede også på

Riga, Riga Region

Har du været i TGI Friday's? Fortæl om dine oplevelser!