“Kæmpe gourmet oplevelse ”
Anmeldelse af Restaurant Bergs

Restaurant Bergs
nr. 51 af 1.145 Restauranter i Riga
Køkkener: International
Spisemuligheder: Efter lukketid, Reservationer
Spisemuligheder: Efter lukketid, Reservationer
Anmeldt for 30. september 2017 fra mobile enheder

En lille perle midt i Riga.
Vi fandt stedet på Tripadvisor og vi fortrød bestemt ikke valget.
Alt var gennemført, lækre retter med masser af smag. En god sommelier valgte nogle skønne vine. Lidt i den dyre ende, men klart et besøg værd.
God og opmærksom betjening. Lækre lokaler.

Tak, Anne S

Anmeldt for 15. august 2017 fra mobile enheder

Fantastisk mad og service.
Vi var så heldige at få små mellemretter - bl.a. en solbæris (se billede) som rensede vores smagsløg inden hovedretten. Det hele var bare fantastisk. Kan kun anbefales!!

Tak, Nina W
Anmeldt for 20. oktober 2014

Pragtfulde retter med dejlig vin i smukke omgivelser. De skønneste fiskeretter med udsøgt tilbehør, smagfulde desserter og en udsøgt betjening i en smukt indrettet restaurant.

Tak, Winnie G
Anmeldt for 11. maj 2014

boede på hotellet på hotellet og spiste en middag. Maden var super god og servicen var nærværende hele tiden

Tak, Pekr8000
Anmeldt for 20. august 2012

Resturanten har en stor tagtarasse med en fantatisk udsigt, maden er god til rimelige priser, stort vin udvalg og god service

• Stemning
Tak, michael l

Rejsende, der kiggede på Restaurant Bergs, kiggede også på

Riga, Riga Region

Riga, Riga Region

Har du været i Restaurant Bergs? Fortæl om dine oplevelser!