“Lækkert mad ”

Køkkener: Europæisk
Velegnet til: Lokalt køkken
Spisemuligheder: Morgenmad, Reservationer
Anmeldt 4. juni 2018 fra mobile enheder

Meget lækkert mad til god pris. Fik avocado mango salat og suppe med muslinger og rejer i tomat kokosmælk meget velsmagende.

Tak, Sussie K

Anmeldt 14. maj 2018 fra mobile enheder

Har spist både aftensmad og morgenmad på denne restaurant og det kan virkelig anbefales. Super lækker mad og meget af det. Om aftenen var det meget smilende og søde tjenere, men om morgenen lidt mere "mut" tjener, måske ham var ny, ihvertfald rendte han lidt forvirret rundt. Men alt i alt en fantastisk oplevelse på maden og et besøg værd.

Tak, Lone S
Anmeldt 22. oktober 2017

Alt var perfekt. Dejlig mad og god stemning. God service. Personalet forstår og taler engelsk. Kommer gerne igen

Tak, Anne T
Anmeldt 24. april 2017

Spiste frokost. Fik en dejlig suppe med lækkert hjemmebagt brød. Spisekortet var varieret. Meget venlig betjening. Kan anbefales.

1  Tak, Jens H
Anmeldt 10. april 2017 fra mobile enheder

Stedet er meget minimalistisk men meget hyggeligt indrettet. Inden vi fik servering fik vi hjemmebagt brød, som havde et tvist af løg, dertil smør rørt med basilikum. Til forret fik vi letsaltet laks med gedeost, ristede nødder på bund af rukula. Til hovedret fik vi tigerrejer med en form for løg/grønsagskroketter og på en bund af revne rodfrugter og hertil en grønsagspure. Til begge retter valgte vi husets hvidvin (Chardonnay). Til dessert fik vi kaffe tilsat lokal Balsam. Uovertruffen smagsoplevelse og sublim betjening, som dels var meget velbevandret i vinvalg og faktisk anbefalede husets vin og helt igennem var på pletten, når vi ønskede betjening. Samlet pris EUR 73 + EUR 10 i drikke penge for 2 personer.

2  Tak, Jacob B

Rejsende, der kiggede på NIKLAVS Restaurant, kiggede også på

Riga, Riga Region
Riga, Riga Region

Har du været i NIKLAVS Restaurant? Fortæl om dine oplevelser!