“Rigtig godt hotel”

Bedste priser for -
Indtjekning dd/mm/åååå Udtjekning dd/mm/åååå
Priser er for 1 værelse til 2 personer
Vis priser
Sammenlign de bedste priser fra de mest populære rejsewebsites
og 11 websites mere!
Hotel Avalon
Vurderet som nr. 14 ud af 111 hoteller i Riga
Anmeldt 7. juli 2017

Da vi ankom blev vores værelse opgraderet, hvilket var rigtig dejligt. Personalet var venlige og hjælpsomme med kort og bestilling af taxa. Det var fint og rent. Der var måske nogle små ubetydelige minus som tv-kanaler og lidt ved morgenmaden.

• Overnattede: Juli 2017, rejste med venner
2  Tak, bargmann

Anmeldt 31. maj 2017 fra mobile enheder

Et fantastisk hotel. Kan kun anbefales. Værelser, mad og personale er i topklasse. Eneste minus er TV kanalerne. Det ville være rart med en dansk eller bare en nordisk tv kanal. En aften med regnen stående ned i stænger kunne det være rart at se andet end BBC news, lettiske og russiske kanaler.
Det skal dog nævnes TV kanalerne slet ikke savnes, hvis vejret er godt. Så er der ganske enkelt ikke tid til at se TV. Der skal byen opleves.

Overnattede: Maj 2017, rejste som par
Tak, Keld O
Anmeldt 28. december 2015 fra mobile enheder

Dejligt ophold på Avalon. Meget høj standart i forhold til andre hoteller vi har boet på i Riga. Rigtig god service. Hotellet er flot, rent og virker nyt. Morgenmaden er ok, Ligger super godt til seværdigheder. Personalet er hjælpsomme . Værelserne er meget fine med gode senge og rigtigt godt badeværelse. værelset har en super udsigt. Eneste minus er lidt larm fra nabo værelset da der kun var en lukket dør mellem os og naboen. Ved ikke om dette gælder alle værelser. Alt i alt kommer vi til at bruge Avalon igen hvis vi skal til Riga.

Overnattede: December 2015, rejste med familie
Tak, JSkovby
Anmeldt 24. oktober 2015

Hotellet er godt placeret, Det er et fint hotel.
Dog er resturanten om aften meget distræt, vi var 1 time om at få vores brød.
Hvis man køber halvpension skal folk advares om at de har to menuer de skifter mellem.
Værelset var ulideligt varmt, selvom der var airkondition(som de havde slukket for) de ville ikke tænde den for os.

• Overnattede: Oktober 2015, rejste med familie
Tak, Rebekka_Faber
Anmeldt 16. september 2015 fra mobile enheder

Avalon Hotel ligger rigtig godt placeret - lige mellem den gamle bydel og centralmarkedet. Begge er blot 2. min. gang væk.

Hotelværelset var nydeligt og rent. De ordner ens værelse hver dag, og ligger lidt kaffe klar samtidig.

Morgenmaden var god, personalet venligt, og omgivelserne trygge og gode.

Hotellet er også meget let at finde fra lufthavnen af. Man skal blot med én bus, også gå små 150 meter når man står af ved centralmarkedet. Man kan se hotellet på vejen i bussen, så man kan ikke misse det.

Kan klart anbefales.

Overnattede: September 2015, rejste med venner
Tak, Nicolai S
Hoteller, som du muligvis også vil synes om...
Rejsende så også på disse hoteller i Riga
Wellton Centrum Hotel & SPA
Tallink Hotel Riga
Nr. 17 af 111 i Riga
954 anmeldelser
Vis priser

Har du været i Hotel Avalon? Fortæl om dine oplevelser!

Supplerende oplysninger om Hotel Avalon

Adresse: 13 Janvara St 19, Riga 1050, Letland
Beliggenhed: Letland > Riga Region > Riga
Faciliteter:
Bar/lounge Forretningscenter med internetadgang Gratis morgenmad Gratis højhastighedsinternet (WiFi) Restaurant Roomservice Bustransport Suiter Kørestolsadgang Lufthavnstransport
Hotelstil:
Nr. 9 romantisk hotel i Riga
Nr. 10 forretningshotel i Riga
Nr. 14 luksushotel i Riga
Prisområde: 357 kr.-1.593 kr. (Baseret på gennemsnitspriser for et standardværelse)
Hotelklasse:4,5 stjerner — Hotel Avalon 4.5*
Antal værelser: 111
Reservationsmuligheder:
TripAdvisor er stolte af at være samarbejdspartner med Hotels.com, HostelWorld, Booking.com, TripOnline SA, Expedia og 5viajes2012 S.L., så du med ro i sindet kan reservere på Hotel Avalon. Vi hjælper millioner af rejsende hver måned med at finde det perfekte hotel til både ferier og forretningsrejser og altid med de bedste rabatter og særtilbud.
Også kendt som:
Avalon Hotel Riga

Er dette din TripAdvisor-registrering?