Anmeldt d. 31. maj 2017 fra mobile enheder

Et fantastisk hotel. Kan kun anbefales. Værelser, mad og personale er i topklasse. Eneste minus er TV kanalerne. Det ville være rart med en dansk eller bare en nordisk tv kanal. En aften med regnen stående ned i stænger kunne det være rart at se andet end BBC news, lettiske og russiske kanaler.
Det skal dog nævnes TV kanalerne slet ikke savnes, hvis vejret er godt. Så er der ganske enkelt ikke tid til at se TV. Der skal byen opleves.

Dato for ophold: maj 2017
Tak, Keld O
Anmeldt d. 28. december 2015 fra mobile enheder

Dejligt ophold på Avalon. Meget høj standart i forhold til andre hoteller vi har boet på i Riga. Rigtig god service. Hotellet er flot, rent og virker nyt. Morgenmaden er ok, Ligger super godt til seværdigheder. Personalet er hjælpsomme . Værelserne er meget fine med gode senge og rigtigt godt badeværelse. værelset har en super udsigt. Eneste minus er lidt larm fra nabo værelset da der kun var en lukket dør mellem os og naboen. Ved ikke om dette gælder alle værelser. Alt i alt kommer vi til at bruge Avalon igen hvis vi skal til Riga.

Dato for ophold: december 2015
Tak, JSkovby
Anmeldt d. 24. oktober 2015

Hotellet er godt placeret, Det er et fint hotel.
Dog er resturanten om aften meget distræt, vi var 1 time om at få vores brød.
Hvis man køber halvpension skal folk advares om at de har to menuer de skifter mellem.
Værelset var ulideligt varmt, selvom der var airkondition(som de havde slukket for) de ville ikke tænde den for os.

Dato for ophold: oktober 2015
Tak, Rebekka_Faber
Anmeldt d. 16. september 2015 fra mobile enheder

Avalon Hotel ligger rigtig godt placeret - lige mellem den gamle bydel og centralmarkedet. Begge er blot 2. min. gang væk.

Hotelværelset var nydeligt og rent. De ordner ens værelse hver dag, og ligger lidt kaffe klar samtidig.

Morgenmaden var god, personalet venligt, og omgivelserne trygge og gode.

Hotellet er også meget let at finde fra lufthavnen af. Man skal blot med én bus, også gå små 150 meter når man står af ved centralmarkedet. Man kan se hotellet på vejen i bussen, så man kan ikke misse det.

Kan klart anbefales.

Dato for ophold: september 2015
Tak, Nicolai S
Anmeldt d. 22. juli 2013

Fint og lækkert hotel i den gamle bydel. Fine værelser med det nødvendige til en rejsende. Nogenlunde restaurant på hotellet, men prøv at gå ud i byen - Riga bugner med gode spisesteder. Jeg har brugt Avalon ved flere lejligheder og vender helt sikkert tilbage igen

Dato for ophold: oktober 2012
Rejsetype: Rejste i forbindelse med forretninger
1  Tak, Michael A