“Super delikat”

Køkkener: Lettisk
Velegnet til: Lokalt køkken
Spisemuligheder: Udendørsservering, Reservationer
Anmeldt 17. december 2017 fra mobile enheder

Vi var vilde med den måde, de bruger de lokale 'klassikere' på. Fik elge-tartar, perlehøne og chokolade med rønnebær. Alt virkelig delikat og elegant pikant. Bedste smagsoplevelse(r) i Riga.

3  Tak, Michael R

Anmeldt 28. april 2017

Ville prøve det traditionelle lettiske køkken. Bestilte bord på forhånd.Blev modtaget af meget venlig tjener. Menukortet bestod af traditionelle, men nutidige retter. Restauranten tilstræber at ca. 90 % af råvarerne er lokale/lettiske. Meget lækre velsmagende og flot anrettede retter. Køkkenchefen kom selv ind og skabte direkte kontakt til gæsterne og informerede om stedets ambitioner. Restauranten kan varmt anbefales og vi kommer gerne igen.

6  Tak, hjelmh
Anmeldt 21. september 2015 fra mobile enheder

Denne lille gourmet restaurant beliggende nær Rigas domkirke er et besøg værd. Maden tilberedes med friske lokale råvarer. Serveringen er helt i top.
En stor nydelse

Tak, Erik G
Anmeldt 26. august 2015 fra mobile enheder

Sammen med en kunde og lokal kollega prøvede vi denne mindre restaurant med udelukkende fødevarer fra Letland. Lokale retter der smagte utroligt godt og lækker vin lavet på birkesaft. Nyt og spændende.

Tak, Kai T
Anmeldt 6. oktober 2013

Fandt denne restaurant ved en tilfældighed. Den kan varmt anbefales. Kaninlever med salat og tomater til forret, andre fik græskarsuppe. Begge retter var fantastiske. Hovedretterne vi valgte var fisk, gris og kanin. Alle retter smagte helt vidunderligt. Dejlig atmosfære og venlig betjening.

• Stemning
Tak, PiaMeldal

Rejsende, der kiggede på Valtera Restorans, kiggede også på

Riga, Riga Region

Riga, Riga Region

Har du været i Valtera Restorans? Fortæl om dine oplevelser!