“Flot kirke”

Flere oplysninger om seværdighed
Oplysninger om seværdighed
Anbefalet besøgsvarighed: 1-2 timer
Anmeldt 10. oktober 2017

Jeg mindes, at det koster penge at komme ind. Men kirken er rigtig flot, og bagved er der en “have”, hvor de fx udstiller gamle kanoner og ting fra kirkens historie

Tak, bargmann
Skriv en anmeldelse

Anmeldt 27. juli 2017 fra mobile enheder

Virkelig et dejligt afbræk midt på dagen at overvære koncerten kl 12. At sidde der med lukkede øjne og lytte et et af verdens bedste orgler. Helt vidunderligt!

Tak, Else Marie A
Anmeldt 5. maj 2017

Vi nød en smuk orgelkoncert i Domkirken som siges at have det smukkeste og bedste orgel i Europa - fin oplevelse

Tak, Wini W
Anmeldt 28. april 2017

Kirken er under renovering og kirkeorglet er taget ned. Det gøres der ikke opmærksom på, men det afholder dem ikke fra at opkræve entre. Det er iøvrigt ikke almindeligt, at der opkræves entre for adgang til kirker.

Tak, hjelmh
Anmeldt 18. december 2016

Var så heldige at komme forbi da der var 20 minutter til en mindre orgelkoncert. Flot orgel med stor lyd.

Tak, Ulla S

Rejsende, der kiggede på St. Mary's Dome Cathedral, kiggede også på

Har du været i St. Mary's Dome Cathedral? Fortæl om dine oplevelser!