“Koncert”

Flere oplysninger om seværdighed
Oplysninger om seværdighed
Anbefalet besøgsvarighed: <1 time
Anmeldt for 27. juli 2017 fra mobile enheder

Virkelig et dejligt afbræk midt på dagen at overvære koncerten kl 12. At sidde der med lukkede øjne og lytte et et af verdens bedste orgler. Helt vidunderligt!

Tak, Else Marie A
Filtrér

Anmeldt for 5. maj 2017

Vi nød en smuk orgelkoncert i Domkirken som siges at have det smukkeste og bedste orgel i Europa - fin oplevelse

Tak, Wini W
Anmeldt for 28. april 2017

Kirken er under renovering og kirkeorglet er taget ned. Det gøres der ikke opmærksom på, men det afholder dem ikke fra at opkræve entre. Det er iøvrigt ikke almindeligt, at der opkræves entre for adgang til kirker.

Tak, hjelmh
Anmeldt for 18. december 2016

Var så heldige at komme forbi da der var 20 minutter til en mindre orgelkoncert. Flot orgel med stor lyd.

Tak, Ulla S
Anmeldt for 30. marts 2016

Selvfølgelig skulle vi se byens domkirke - vi besøger altid byens kirke.
Vi havde se mange flotte kirker rundt i Riga, hvor folk var meget imødekommende og oplysende omkring deres kirke; men her..... først entre, så ikke-smilende personaler, dernæst en støvet og beskidt kirke, hvor der ikke var mange oplysninger.

Tak, Holck-Skov

Rejsende, der kiggede på Riga Cathedral, kiggede også på

Har du været i Riga Cathedral? Fortæl om dine oplevelser!