“Kedelig, beskidt oplevelse”

Flere oplysninger om seværdighed
Oplysninger om seværdighed
Anbefalet besøgsvarighed: <1 time
Anmeldt for 30. marts 2016

Selvfølgelig skulle vi se byens domkirke - vi besøger altid byens kirke.
Vi havde se mange flotte kirker rundt i Riga, hvor folk var meget imødekommende og oplysende omkring deres kirke; men her..... først entre, så ikke-smilende personaler, dernæst en støvet og beskidt kirke, hvor der ikke var mange oplysninger.

Tak, Holck-Skov
Filtrér

Anmeldt for 17. februar 2016

3 EURO, det var simpelthen ikke det værd... Virkelig kedelig oplevelse... Det er egentlig ikke de 3 euro, pyt med dem men selve oplevelsen derinde er fuldstændig ligegyldig...

Tak, Jørn B
Anmeldt for 30. december 2015 fra mobile enheder

Super flot kirke, med rigtig hyggelige små veje rundt om samt en plads, hvor der i december er julemarked med boder, juletræ og mad og drikke. Var ikke inde i kirken da det kostede penge, men den er også rigelig flot udenpå.

Tak, Theidowich
Anmeldt for 10. oktober 2015

En ganske ordinær kirke. Indvendig er der ikke meget at se, så du behøver ikke at have dårlig samvittighed, hvis du vil spare de 2 € det koster at komme ind.

Tak, Danish-Sasso
Anmeldt for 28. september 2015

en ganske pæn domkirke, ikke det store at se men ganske hyggelig .Torvet omkring domkirken er et dejligt sted at studere livet i Riga over en fadøl

Tak, jmjdk

Rejsende, der kiggede på Riga Cathedral, kiggede også på

Har du været i Riga Cathedral? Fortæl om dine oplevelser!