“Skøn stemning, dejlig mad”
Anmeldelse af Folkklubs Ala Pagrabs

Folkklubs Ala Pagrabs
nr. 15 af 1.145 Restauranter i Riga
Køkkener: Østeuropæisk
Spisemuligheder: Morgenmad, Efter lukketid, Reservationer
Spisemuligheder: Morgenmad, Efter lukketid, Reservationer
Anmeldt for 21. august 2017 fra mobile enheder

Vi besøgte dette sted pga gode anmeldelser her på Trip. Forventningerne var høje og de blev alle indfriet. Kan varmt Anbefale dette sted

Tak, chkh69

Anmeldt for 28. juli 2017 fra mobile enheder

Helt fantastisk stemning. Virkelig hyggeligt sted med dejlig mad til billig penge.
Vi var så heldige at der var life optræden med en pige der sang meget smukt.
Helt sikkert et stedder er besøget værd. Det føles mere lokalt end turistet og det bærer priserne også præg af.

Tak, Couple_from_Denmark
Anmeldt for 24. juli 2017 fra mobile enheder

Super dejligt sted som virkelig overrasket. Indgangen ligner bestemt ikke noget særligt, men man fornemmer den rustikke fornemmelse når man går ned i kælderen. Her drejer man om et hjørne og fortsætter af en lang gang hvor man kan tvivle på hvad det er for et sted. Men for enden af gangen kommer man ind i første del af restauranten hvor der også er en lille bar, og derefter åbner der sig et større lokale med murstensvægge, buer og kalkede lofter.
Betjeningen er venlig og smilende og maden er rustik, lækker, og super velsmagende. Næsten ligesom mors hjemmelavede mad. Jeg skal i hvert fald herind igen.

Tak, Natasha27_10
Anmeldt for 18. juli 2017 fra mobile enheder

Eneste minus ved stedet er, at der er så travlt, at maden er acceptabelt og ikke fremragende. Hyggeligt og sjovt sted som byder på levende musik, søde tjenere og man bare har lyst til at komme igen.

Tak, henrik864
Anmeldt for 9. juli 2017 fra mobile enheder

God mad til fornuftige priser.
De spiller live musik og der er god stemning og mange mennesker. Helt klart et besøg værd.

Tak, Benjamin D

Rejsende, der kiggede på Folkklubs Ala Pagrabs, kiggede også på

Riga, Riga Region

Har du været i Folkklubs Ala Pagrabs? Fortæl om dine oplevelser!