“Hygge og god mad”

Køkkener: Lettisk
Velegnet til: Lokalt køkken
Spisemuligheder: Morgenmad, Efter lukketid, Levering, Reservationer
Anmeldt for 22. juli 2015 fra mobile enheder

Province er en hyggelig resturant med dejlig lokalt mad. Prisen er billig i forhold til hvad du får. Vi spiste to mennesker med en flaske vin, dessert og danskvand for 350kr alt i alt!!
Klart et besøg værd

Tak, Emma G

Anmeldt for 22. februar 2015

stedet er måske lidt turister, men det opvejs af God veltilberedt og velsmagende mad til rimelige priser, og en særdeles god betjening,

Tak, Henrikwh
Anmeldt for 28. juli 2014

Kvaliteten af råvarerne er fine. Trækker klart ned at man selv skal vælge tilbehør, da kokken burde sammensætte en smagsoplevelse med sin viden om råvarerne. Det trækker op at det var en tjener med et smil på læben. Ok mad til en rimelig pris .... Men heller ikke mere.

Tak, Flemming J
Anmeldt for 15. maj 2014

Dejlig stroganoff, lokal sparkling vin (Riga) og hytteostkage til rimelige penge, også selvom restauranten er beliggende, hvor der kommer flest tursister. Mange gæster allerede tidligt på aftenen. Gode opmærksomme tjenere.
Hyggelig atmosfære i den gamle bydel :) Vi kan anbefale restauranten.
Nu skal vi hjem I spa på hotellet <3 <3<3 <3<3

Tak, Birgitte og Ste... R
Anmeldt for 13. maj 2013

So so servering, men meget vel beliggende lille sted med god mad. Rimelige priser. Samme ejer som nabostedet og salve, lige overfor. Delvist samme menukortet..

Tak, Peter G

Rejsende, der kiggede på PROVINCE, kiggede også på

Riga, Riga Region

Har du været i PROVINCE? Fortæl om dine oplevelser!